حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی می ۵ اس لو رفت: شش گیگابایت رم LPDDR4، اسنپدراگون ۸۲۱ و باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپری

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

در ماه ژوئن، شنیدیم که انتظار می‌رود شیائومی می ۵ اس ظاهری شبیه به گوشی شیائومی می ۵ داشته باشد اما بسیاری از مشخصات آن ارتقاء خواهد یافت. با توجه به اطلاعاتی که مدتی پیش منتشر شد، انتظار می‌رود این گوشی تا قبل ار پایان سال عرضه شود. امروز، مشخصات شیائومی می ۵ اس در تصویری منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با توجه به مشخصات منتشر شده، شیائومی می ۵ اس به صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی با فناوری Force Touch مجهز خواهد شد. SoC موجود بر روی آن، اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود که دارای سی‌پی‌یو چهار هسته‌ای ۲.۴ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۵۳۰ است. از دیگر مشخصات آن، می‌توان به شش گیگابایت رم LPDDR4 با سرعت کلاک ۱۸۶۶ مگاهرتز و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 2.0 داخلی اشاره کرد.

پیش از این، گفته شده بود که شیائومی می ۵ اس در یک نسخه‌ی با سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و یک مدل بهتر با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت با تثبیت‌کننده تصویر نوری چهار محوره، دیافراگم f/1.8 و فوکوس PDAF مجهز شود.

شیائومی می ۵ اس، باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپری خواهد داشت و از فناوری شارژ سریع ۳.۰ کوالکام پشتیبانی می‌کند. همچنین درگاه USB Type-C جایگزین درگاه microUSB خواهد شد. انتظار می‌رود که گوشی جدید شیائومی دارای ضخامت ۷.۲۵ میلی‌متری، ورن ۱۴۷ گرمی باشد و همچنین از NFC پشتیبانی کند. وجود NFC بدان معناست که می ۵ اس با سرویس پرداخت شیائومی Pay کار خواهد کرد. گفته می‌شود شیائومی از اسکنر اثرانگشت استراسونیک شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد.

نظر شما درباره‌ی این مشخصات چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Specs-leak-for-Xiaomi-Mi-5s-6GB-of-LPDDR4-RAM-Snapdragon-821-SoC-and-3490mAh-battery_id85291″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

غولیه واسه خودش…
اما این باتری رو چرا رند نکرده ؟؟ :||
امیدوارم طرفای ۱.۵ باشه قیمتش تا به یه گزینه ی خوب تبدیل شه واسه خریدارا
در ضمن ترنجی جان کامنت دادن سخت شده و هی ارور میده
اینم برطرف کن خواهشا…

فری

جالبه پیام میدم که اشتباه خودتون توی متن رو اصلاح کنید . اصلاح که نمی کنید حتی پیام من رو هم اجازه نشون دادن نمی دید بهش !!

گفته می‌شود شیائومی از اسکنر اثرانگشت استراسونیک شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد.

الترا سونیک درسته . استراسونیک چیه دیگه؟؟!!! :rose:

grimm

این عالیه باتری به اون زیادی رو توی گوشی ۵ اینچ جا داده ایول

Mehdi Sadeghi

از بین شرکت های چینی برای شیائومی احترام خاصی قائلم
تجربه اولین کاستوم رامم روی اس۲، رام MIUI بود که خیلی زیبا و دوست داشتنی بود
هر هفته میرفتم فروم miui و ورژن جدیدش رو دانلود میکردم . فروم شلوغی هم بود
قطعا برای گوشی های خودش بیشتر از بقیه مایه میذارن و این خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی