حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت در حال اضافه کردن ویژگی واقعیت مجازی WebVR به مرورگر اِج خود می‌باشد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که در حال کار بر روی پروژه‌ای است تا بتواند پشتیبانی از واقعیت مجازی و امکانات جالب آن را مایکروسافت اج اضافه کند. ظاهرا مایکروسافت در این ویژگی جدید از برخی از استانداردهای موزیلا و گوگل نیز استفاده خواهد کرد و در تلاش است تا از لایسنس‌های مشترکی بهره ببرد.

با ترنجی همراه باشید…

مرورگر مایکروسافت اِج می‌تواند جایی باشد که شما در آن بتوانید شاهد محتویات واقعیت مجازی باشید و این در صورتی انجام میگیرد که کمپانی ساپورت و پشتیبانی برای وب وی‌آر را توسعه دهد که در حال حاضر در حال انجام دادن این کار می‌باشد.

مرورگر اِج جدید مایکروسافت جدیدترین و آخرین محصولی است که به شما یک چیز خیلی جالب ارائه می‌دهد تا با هدست واقعیت مجازی خود آن را انجام دهید و یا مشاهده کنید.

کمپانی در روز جمعه اعلام کرد که مرورگر اِج آن که در ویندور ده موجود است و در واقع با آن عجین شده است در حال دریافت یکسری ویژگی‌های جدید میاشد که ساپورت آزمایشی برای وب وی‌آر فراهم می‌سازد. توسعه استاندارد تکنولوژی‌های مربوط به واقعیت مجازی این امکان را برای وب سایت ها بوجود می‌آورد و به آن ها اجازه می‌دهد که هدست های واقعیت مجازی را پشتیبانی کنند. همانند مدل بالا ترین آن ها Oculus Rift تا مدل پایین ترین آن ها که گوگل کاردبرد است از این تکنولوژی بهره خواهند برد.

استاندارد WEBVR در حال حاضر در نسخه های آزمایشی گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس در حال گذراندن آزمون‌های مختلف می‌باشد که به خوبی مرورگر مخصوص اینترنت سامسونگ که برای هدست GearVR می‌باشد. با استفاده از سیستم افزونه‌های مایکروسافت اج می‌توان برخی از امکانات WebVR را به مرورگر اضافه کرد اما هنوز هم تا پشتیبانی کامل این تکنولوژی زمان زیادی داریم. علاوه بر آن افزونه‌های مربوط به پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی این مرورگر را بسیار سنگین می‌کنند و عملا کار با آن را بسیار سخت خواهند کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.cnet.com/news/microsoft-bringing-immersive-content-support-to-its-edge-browser/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]cnet[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com