حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئوی رندر ۳۶۰ درجه از گوگل Sailfish (Pixel)

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

دو گوشی جدید گوگل Sailfish و Marlin که توسط HTC تولید شده و به‌عنوان نکسوس های جدید و یا به‌عنوان سری جدیدی با نام Pixel معرفی خواهند شد؛ اگر گزارش‌ها درست باشند مدل کوچک‌تر Sailfish با نام Google Pixel و مدل بزرگ‌تر Marlin با نام Google Pixel XL عرضه خواهند شد. امروز ویدئویی منتشرشده که نمایی ۳۶۰ درجه از رندرهای مدل Sailfish را به تصویر کشیده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این ویدئو می‌بینیم که Sailfish به درگاه USB-C مجهز شده و در قسمت پایین گوشی یک جفت اسپیکر استریو قرارگرفته است. درحالی‌که این رندرها تصویری از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون به ما نشان نمی‌دهند اما HTC از موتورولا و اپل تقلید نکرده و در لبه‌ی سمت چپ قاب این گوشی جک هدفون قرارگرفته است.

مشخصات شایعه شده‌ی Sailfish شامل صفحه‌نمایش ۵ تا ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ به همراه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا ۸۲۱ چهارهسته ای، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰، چهار گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشتی و یک دوبین ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی این محصول استفاده خواهد شد و سنسور تشخیص اثرانگشت هم‌پشت گوشی و زیر دوربین جای گرفته است. انرژی موردنیاز همگی این بخش‌ها از یک باتری ۲۷۷۰ میلی‌آمپری تأمین می‌شود سیستم‌عامل پیش‌فرض آن هم مانند تمامی محصولات گوگل آخرین نسخه‌ی اندروید یعنی اندروید ۷ نوقا خواهد بود.

انتظار می‌رود که هردو مدل Sailfish و Marlin در تاریخ ۴ اکتبر به‌صورت رسمی رونمایی شوند و حالا می‌توانید همین‌جا به تماشای این ویدئو بنشینید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/jCSzY[/aparat]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Video-gives-360-degree-look-at-a-Google-Sailfish-Pixel-render_id85294″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

جای جک ۳٫۵ میلیمتری سمت چپه؟؟عجیبه،بنظرن زیادم خوب نیست،تو جیبم که نمیره اون وقت!باید ببینیم چطور میشه
ولی گوشی واقعا زیباس.

galaxy

کلا به جوریه گوشبش

no bias

من همیشه فن اچ تی سی بودم ولی واقعا طراحیش خوب نیست طراحی ۶p به شدت بهتر هست اوج طراحی اچ تی سی توی ام ۹ بود به نظرم. :bye:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش