حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خداحافظ لومیا! گزارش جدیدی می‌گوید که فروش اسمارت فون‌های لومیا تا پایان ۲۰۱۶ متوقف خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 15 دیدگاه | مطالب ترنجی

بعد از مدت‌ها گمانه زنی سرانجام گزارشی از سوی یک منبع معتبر منتشر شده است که نشان می‌دهد مایکروسافت تا پایان سال جاری میلادی تولید و فروش تمامی لومیاها را متوقف خواهد کرد. بنابراین باید شایعات مربوط به سرفیس فون را جدی تر از قبل دنبال کنیم زیرا با اتمام تولید سری لومیا و توقف فروش آن‌ها عملا مایکروسافت در بازار تلفن‌های هوشمند بدون نماینده‌ی قدری به کار خود ادامه خواهد داد.

با ترنجی همراه باشید…

مایکروسافت عملا به انواع و اقسام اقدامات مختلف دست زده است تا از شر تلفن‌هایی که از سری لومی در انبار باقی مانده‌اند خلاص شود. از کم کردن قیمت این تلفن ها گرفته تا فروش این گجت‌ها با جایزه و هدیه دادن اشتراک آفیس ۳۶۵ و بسیاری از موارد دیگر. این شرکت در هفته‌های گذشته لیست محصولات لومیا را از فروشگاه آمریکا خود خط زد تا خط بطلانی را بر آرزوی طرفداران لومیا بکشد.

صفحات اجتماعی مایکروسافت لومیا در اینستاگرام و فیسبوک از کار افتاده است (صفحاتی که به صورت منطقه‌ای کار می‌کردند و زیر نظر مجموعه‌ی اصلی بودند) و همگی کاربران را به صفحه‌ی اصلی مایکروسافت لومیا و مایکروسافت راهنمایی می‌کردند. فروش لومیا در بسیاری از مناطق بسیار محدود شده است و گزارش رسیده است که در بعضی از کشورها برای خرید لومیا باید ساعت‌ها به گشت و گذار بپردازید!

این چند دلیل برای پی بردن به هدف مایکروسافت یعنی تعطیلی مایکروسافت لومیا کافی است. ردموندی‌ها این میراث شوم را دوست ندارند و دوست دارند که هرچه زودتر آن را از جلوی چشم خود دور کنند. وبسایت وین بتا گزارش داده است که مایکروسافت در حال برنامه ریزی بر روی طرحی است که تا تاریخ دسامبر ۲۰۱۶ قروش انواع لومیا ها را متوقف کند.

lumia-950-xl-1-1-1

با وجود آنکه مایکروسافت به صورت موقت از بازار تلفن‌های همراه خداحافظی خواهد کرد اما کار تولید و فروش تلفن های ویثندوزی پایان نخواهد پذیرفت. شرکت‌های مختلفی همانند ایسر و اچ پی در حال کار بر روی تلفن های ویندوزی جدیدشان هستند و هم اکنون HP Elite X3 پرچمدار بسیار شایسته‌ای برای ویندوز موبایل محسوب می‌شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://mspoweruser.com/report-microsoft-end-sales-lumia-handsets-year/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]mspoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

حیف تکنولوژی های به این خوبی که تو لومیا ها بود و افتادن دست مایکروسافت…خاک بر سر نوکیا که اگه اومده بود سمت اندروید الان وضعش این نبود…همیشه دوست داشتم یه لومیا با اون تکنولوژی های دوربین و صفحه نمایش عالیش رو همراه با اندروید تجربه کنم اما حیف….
شاید به زودی شاهد تیتر مشابه وین فون هم باشیم :scratch:

grimm

شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه :bye:

Mohamad Sonyxperia

ای بابا 🙁 😥 😥 حیف شد لومیا ۹۵۰ گوشی به اون توپی بود 😥

grimm

کاری که الان مایکروسافت کرد فقط تغییر اسم مثل کاری که سونی کرد نام سری z رو به سری x تغییر داد الان مایکروسافت هم می خواد همین کارو انجام بده نام تجاری لومیا رو به سرفیس فون تغییر بده البته یک سری تغییرات کلی هم می خوادانجام بده و فقط سه سری گوشی تولید کنه و هنوز مشخص نیست دقیقأ ولی هیچ خبر تا الان نیست که خط تولید گوشی های لومیا تعطیل شده یا منحل یا فروخته شده باشه فقط تولید سری لومیا متو قف شده و هنوز خط تولید و تمام تکنولوژی های سری لومیا در دستان مایکروسافته که احتمالأ سعی در ارتقاء کیفیت و برند سازی جدید داره :yes:

phenomenal30

آخه خداییش چرا?!?!همیشه دوست داشتم یه گوشی از مایکروسافت داشته باشم ولی اونقدر قدرنشناسی کرد که داره روز به روز خبرای بد از مایکروسافت به گوش می رسه امیدوارم بیاد با سامسونگ یا هر شرکت بزرگ دیگه ای همکاری کنه و ویندوزفون و لومیاها دوباره بتونن به بازار با قدرت برگردند حیفه خداییش این چینی ها درسته گوشی های خوبی دارن ولی بنظرم مایکروسافت جای اونها بود بهتر بود.(قصد بی احترامی به شرکتهای چینی نیستش دوستان بد برداشت نکنند ممنون)

I love samsung

😥
متاسفم

galaxy

اقرین مایکی افرین دست رو هر چی میزاری به گند کشیده میشه اینم ساتیا نادلاتون عرضه نداشتی غلط کردی نوکیا رو خریدی اصلا همش تقصیر تو بود زیر گوشش خوندی اومد ویتدوزفون زد به گند کشیده شد.
.
اون ویندوزتم به زور سرپاست اگه گیم براش نمیزدن اونم کسی نصب نمیکرد چندین ساله هیچ کار مفیدی تو دنیا نکردی مایکروسافته بی لیاقت

pardes

حرص نخور شیرت خشک میشه.
میدونی مایکروسافت چیه؟؟
جناب دگتر مهندس پرفسور (در باره هرچی نظر میدی)

Mosayeb_s

دوستان این سیاست مایکروسافته که گوشی های ارزون قیمت و میان رده رو از مجموعش حذف کنه و در عوض روی بالارده متمرکز بشه
الان مایکروسافت روی سورفیس فون کار میکنه تا در کنار سورفیس پرو و سورفیس بوک بتونه یه مجموعه یکپارچه رو ایجاد کنه
ویندوزفون نیاز به ارتقاء جدی داره بخصوص اینکه باید توسعه برنامه رو برای توسعه دهنده ها هموار کنه
الان تایزن کم کم و ذره ذره داره خودشو بال میکشه و با ورود تایزن ۳ که یه ارتقاء اساسی برای تایزنه رقابت بین ویندوز فون و تایزن جدی تر از همیشه میشه
تایزن به دلیل اینکه اپ هاش براساس c و c++ هست مشکلات اندرویید رو نداره و از اونطرف قابلیت متن باز بودن رو هم داره اگر سامسونگ تا اخر پشت تایزن بمونه اینده تایزن روشنه

Mostafa

به شخصه اگه ویندوز دسکتاپ تنها راه گیمینگ پی سی نبود یک لحظه هم تحملش نمیکردم
من با ترفند یکی از سایت ها و با شناسوندن وای وای خونه به عنوان شبکه ای که هزینه داره جلوی دانلود اپدیت اجباری رو گرفتم
چند روز هستش خونه نرفتم و ۴g موبایل رپ به لپتاپ وصل کردم
در کمتر از سه ساعت کار کل بسته ۱۰ گیگی رو تموم کرد این سیستم عامل مضخرف
حدود ۴۰ تومن تو دوساعت خرج رو دستم گذاشت
الانم که مایکی پلنش اینه همه بازی سازا رو از استیم بیاره رو استور خودش
یعنی کلا با کرک بازی خدافظی کنیم
سرور های مایکی هم که خودش داستانه
سرعتشون افتضاحه تو ایران
فک کن یه بازی ۵۰ گیگی رو ۲۰۰ تومن پول بدی
حالا تازه دوروز طول میکشه دانلود کنی

Blue Tech

نمیدونم درباره ی این اسم “لومیا” چی باید بگم هم گوشیای فوق العاده و دوست داشتنیی ازش دیدم پس دوست دارمش
هم باعث به نابودی کشیده شدن شرکت عظیم و دوست داشتنیی نوکیا کبیر شد پس ازش بدم میاد

TLORDNO

تجربه که با لومیا لومیا ۶۲۵ داشتم فقط میتونم بگم ویندوز فون بیش از حد ساده و بی امکانات هست و نرم افزار های کمی هم داره
نصب برنامه هم توش وحشتناکه
کلا منو یاد سیمبین خدابیامرز انداخت
یه صفحه کاشی تقریبا بی مصرف و یه منو تنظیمات و برنامه های ساده
تنها خوبیش سرعتش بود
ولی خب نظر شخصی من بود :heart:

Blue Tech

قبولتون دارم داداش ولی انصافا دوربینای بینظیر صفحه نمایش عالی طراحی اصیل و با ابهت نوکیا واقعا دوست داشتنی بودن
شما کافیه یک باز میانرده ای به زیبایی لومیا ۸۳۰ و صفحه نمایش کلیر بلک قدرتمند و ببینید
برای کسی که داره مدت های زیادی رو پای دنبال کردن اخبار تکنولوژی و نظرات کاربرا میگذرونه اصلا عجیب نیست که بشنوه کسی دوربین ۷۳۰ یا ۶۴۰ رو در کنار دوربین پرچمدارا در نظر بگیره
البته به این شدت نیست ولی انصافا نوکیا کانفیگ های کاملی میساخت
البته در داغون بودن ویندوز فون شکی نیست تنها نکته ی مثبتش جدای روونی عملکرد قدرتمند کورتانا بود
اگه قرار بود خوب باشن که اینجور ورشکست نمیشد :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :heart: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

TLORDNO

فقط باید منتظر بشیم ببینیم خود نوکیا چکار میکنه
البته کار بسیار سختی جلوی قول های موبایل داره
اگر اون نو آوری ها و ریسک پذیری قدیم رو داشته باشه کمک میکنه زودتر پیشرفت کنه

grimm

انگار بعضیا خیلی از مایکروسافت کینه دارن این همه ویندوزاشو کرک کردین این همه آفیسش رو کرک کردین کلی از بازی های کرکی در بسترش استفاده کردین و لذت بردین و براتون خاطرات خوبی به جا گذاشت آیا در بستر مکینتاچ و لینوکس هم وجود این همه بازی و نرم افزار رایگان لذت بردین واقعأ که لیاقت شما همون اندرویده برید چهارتا برنامه کرکیش رو نصب کنید و بعد ۳ روز گوشیتون رو بندازید بره چون دوتا آپدیت براش میاد یا برید از کروم بوک استفاده کنید که نوآوری از سر و روش میریزه توی آپدیت ان پتنت پنجره های شناور رو ابداع کرده و برنامه های فوق حرفه ای موبایل روش نصب میشه یا برید ۱۵ میلیون بدید مک بوک کارت گرافیک دار بخرید آخرم برای یک سری کارا روش ویندوز نصف کنید برید مایکروسافت آشغاله سرفیس داغونه xbox به درد نخوره هلولنز همه شرکتا مثلش رو دارن گوشیاش هم منفجر میشن یا تو جیب تا میشن و دوربین گوشیاش هم یه عکس اندازه کاغذ a4براتون نمیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com