حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل سفارشات تراشه و قطعات را برای اپل واچ سری ۲ افزایش می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

IDC در ماه جولای گزارش داد که ساعت‌هوشمند اپل با نام اپل واچ، ساعت‌هوشمند شماره‌ی یک در جهان در سه‌ماهه دوم با سهم بازار ۴۷ درصدی بوده است. در سه‌ماهه دوم، اپل موفق شد تا ۱.۶ میلیون دستگاه اپل واچ را به‌فروش برساند که با این حال، یک کاهش نسبت به سال گذشته محسوب می‌شود. با توجه به آمار جدیدی که از تایوان لو رفته، اپل در سه‌ماهه سوم و چهارم، فروش بسیار خوبی را در بازار ساعت‌هوشمند تجربه خواهد کرد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی زنجیره تامین تایوانی، اپل سفارشات تراشه و قطعات برای ساعت‌هوشمند جدید خود، یعنی اپل واچ سری ۲ را افزایش می‌دهد. منابع از زنجیره تامین در تایوان می‌گویند که اپل در ماه آگوست و سپتامبر، بیش از دو میلیون دستگاه را تولید و برای فروش به کشورهای مختلف ارسال کرده است. این بدان معناست که اپل، انتظار فروش بالایی برای ساعت‌هوشمند جدید خود دارد.

روز چهارشنبه‌ی گذشته، اپل از نسل بعدی ساعت‌هوشمند خود با نام اپل واچ سری ۲ رونمایی کرد که دارای قابلیت‌های سلامتی جدیدی است. اپل واچ سری ۲ در برابر آب مقاوم است و می‌تواند تا ۵۰ متر در زیر آب بدون هیچ مشکلی کار کند؛ با وجود این قابلیت، نسل جدید اپل واچ به یک ساعت‌هوشمند مناسب برای شنا کردن محسوب می‌شود.

اپل همچنین GPS را به دستگاه جدید خود اضافه کرده است و با وجود این قابلیت، دیگر نیاز نیست تا آیفون خود را برای دویدن، همراه خود به بیرون ببرید. اپل واچ سری ۲، دارای صفحه‌نمایش روشن‌تر، پردازنده‌ی دو هسته‌ای قدرتمند و سیستم‌عامل watchOS 3 است.

نظر شما درباره‌ی اپل واچ سری ۲ چیست؟
[su_button url=”http://www.patentlyapple.com/patently-apple/2016/09/apple-increases-chip-and-component-orders-for-apple-watch-series-2.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]patentlyapple[/su_button]
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی