حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا HTC قصد رونمایی از اسمارت‌فونی با نام تاندربولت دارد؟

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

اچ‌تی‌سی چند مدتی است که حال و روز خوشی ندارد. فروش این شرکت به شدت کاهش یافته است و دیگر رمقی برای این کمپانی با سابقه نمانده است. HTC می‌خواست با عرضه‌ی HTC 10 ورق را برگرداند اما این تلفن خوش ساخت و فوق العاده زیبا نیز نتوانست کاری برای بهبود اوضاع اچ‌تی‌سی انجام دهد. این شرکت تایوانی قصد دارد تا با تولید برخی محصولات جدید حاشیه‌ی سود خود را افزایش دهد. با ترنجی همراه باشید.

Thunderbolt یکی از تلفن‌های هوشمندی است که چندی پیش خیلی در آمریکا گرد و خاک به پا کرد. این اسمارت فون در سال ۲۰۱۱ توسط اپراتور Verizon در آمریکا عرضه شد و توانست به موفقیت‌های چشمگیری در این منطقه دست پیدا کند. ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد تا با تولید مجددا یک تلفن هوشمند تحت این برند تولید کند.

تولیدات HTC در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال قبل کاهش یافته است و این کمپانی معتبر تعداد کمتری دستگاه جدید را در سال جاری میلادی معرفی کرده است. آخرین نسل تاندربولت ۵ سال پیش به بازار عرضه شد و این شرکت می‌تواند طرحی کاملا متفاوت از این سری را به بازار عرضه کند.

HTC Thunderbolt

HTC Thunderbolt

وبسایتی با نام Phandroid اعلام کرده است که اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی تلفن جدیدی به نام تاندربولت است. هنوز هیچ اطلاعات تکمیلی در خصوص این تلفن منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که این تلفن وجود خارجی دارد!

مشخص نیست که این تلفن هوشمند به صورت آنلاک و در سراسر جهان پخش خواهد شد و با محدود به چند اپراتور خاص می‌شود اما امیدواریم شاهد معرفی یک محصول کاملا متفاوت و جذاب از سوی HTC باشیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-Bolt-trademark-filed-ThunderBolt-successor-on-the-way_id85202″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

“این کمپانی معتبر تعداد کتری دستگاه جدید” کتری :wacko:

واقعا چرا کمپانی که اینقد کیفیت محصولاش بالاس باید فروش کمی داشته باشه؟ :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com