حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ویژگی‌های جدید اپل واچ سری ۲ آشنا شوید

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، اپل در کنفرانسی که دیشب در شهر سان فرانسیسکو برگزار کرد، از محصولات جدید خود رونمایی کرد. علاوه بر آیفون‌های جدید، بعد از اینکه اپل ویژگی‌های جدید نسخه‌ی سوم سیستم‌عامل خود برای ساعت‌های هوشمند با نام WatchOS را به ما یادآوری کرد، این شرکت از نسل دوم اپل واچ با نام اپل واچ سری ۲ (Apple Watch Series 2) رونمایی کرد. این ساعت بسیار به نسل قدیمی شبیه است اما به مشخصات سخت‌افزاری جدیدی مجهز شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید تا ببینیم که این ساعت‌هوشمند دارای چه ویژگی‌های جدیدی است.

اپل واچ سری ۲ به ویژگی‌های جدیدی مجهز شده است اما با این حال، ممکن است که دارندگان نسل اول اپل واچ، برنامه‌ای برای ارتقاء ساعت خود نداشته باشند. نسخه‌ی جدید اپل واچ، همچنین دارای یک ویژگی کاربردی و مهم است: GPS. فکر می‌کنید که اپل واچ سری ۲ دارای چه ویژگی‌های جدیدی است؟ در زیر می‌توانید با تمام این ویژگی‌ها آشنا شوید:

۱. مقاومت در برابر آب

نسل اول اپل واچ به‌طور کامل در برابر آب مقاوم نبود اما اپل واچ سری ۲ دارای گواهی برای مقاومت در برابر آب است و می‌تواند تا ۵۰ متر در زیر آب دوام بیاورد. اپل حتی برای مطمئن ساختن اینکه حتی شنای روزانه نمی‌تواند آسیبی به واچ سری ۲ بزند، آزمایش دقیقی بر روی آن انجام داده است.

water-resistance


۲. عملکرد سریع‌تر

نسل دوم System-in-Case که اپل از آن در واچ سری ۲ استفاده کرده، دارای پردازنده‌ی دو هسته‌ای جدید است که ۵۰ درصد از نسل قبلی سریع‌تر است؛ پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز دور برابر سریع‌تر اپل واچ اصلی است. اپل می‌گوید که ساعت‌هوشمند جدید خود سریع‌تر، روان‌تر و پاسخگوتر است. حتی به گفته‌ی این شرکت، برنامه‌هایی مثل Night Sky 4 به‌راحتی به ۶۰ فریم بر ثانیه می‌رسند.

meaner-faster


۳. صفحه‌نمایش روشن‌تر

صفحه‌نمایش موجود بر روی اپل واچ سری ۲، بی‌شک فوق‌العاده است؛ چرا که می‌تواند به ۱۰۰۰ نیت برسد و به‌همین دلیل، به هیچ وجه مشکلی در زیر نور مستقیم خورشید نخواهند داشت.

brighter-display


۴. جی‌پی‌اس به‌طور پیش‌فرض

داشتن یک جی‌پی‌اس به‌طور پیش‌فرض در ساعت‌هوشمند شما، بدان معناست که دیگر لازم نیست تا گوشی خود را همراه خودتان برای دویدن ببرید. اپل واچ سری ۲ می‌تواند مسیرهای طی شده و سرعت‌ شما را به‌طور مستقل ضبط کند.

built-in-gps


۵. مدل سرامیک

اکنون ساعت‌هوشمند اپل در یک مدل جدید با مقاومت بسیار بیشتر، یعنی سرامیک عرضه می شود. این بدنه برای افرادی که به یک ساعت‌هوشمند مقاوم احتیاج دارند، مناسب است؛ چرا که ۴ برابر از فولاد ضدزنگ سخت‌تر است.

ceramic-model


۶. مدل ارزان‌تر

نسل قدیمی اپل واچ هنوز هم برای خرید در دسترس خواهد بود. این مدل با همان پردازنده‌ی دو هسته‌ای جدید ارتقاء خواهد یافت و اکنون به‌عنوان نسخه‌ی ارزان‌تری با نام اپل واچ سری ۱ به‌فروش خواهد رفت.

a-cheaper-tier


۷. نسخه‌ی نایک+

اگر همه‌ی نسخه‌های موجود را دوست نداشتید، نسخه‌ی نایک+ نیز در دسترس خواهد بود. این نسخه از اپل واچ، دارای ویژگی‌های اضافی از سوی نایک برای دونده‌ها است و می‌تواند شما را به یک سبک زندگی فعال‌تر سوق دهد. هنوز معلوم نیست که آیا این برنامه‌ها برای اپل واچ معمولی در دسترس خواهد بود یا خیر.

a-nike-edition


نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-Watch-series-2-all-the-new-features_id85150″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

باتریش چقدره؟
پردازنده اش چند نانومتره؟

Mohammad H

اطلاعات دقیق پردازنده و باتری محصولات اپل چون توسط اپل هیچ وقت اعلام نمیشه، تو چند روز اول ارائه محصول مبهمه.

saber133

یک سوال برای شماره ۶ من نفهمیدم… یعنی اپل واچ که ضد آب نیست خیلی رو و همون بدنه رو با سخت افزار جدید (که مال همین سری دو هست و صحفه نمایش با کیفیت و …) داده بیرون ولی ارزون تر از سری ۲ ؟ یا نه کلا همه چیش همون قبلیه فقط قیمتش ارزون شده

Kavian

خیر سری ۱ فقط سی پی یوش ارتقا پیدا کرده و قیمتش ارزون تر شده. :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی