حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی ماژولار محصولات الجی تنها در انحصار خانواده G این شرکت خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

همانطور که مطلع هستید، امروز صبح الجی به صورت رسمی از تلفن هوشمند جدید الجی V20 رونمایی کرد که یکی از تلفن‌های هوشمند خوب این شرکت به شمار می‌رود؛ اما احتمالا متوجه شده‌اید که ویژگی اصلی الجی G5 کاملا در این محصول مفقود شده است! حال براساس گفته‌های جدید، الجی تایید کرده است که ویژگی طراحی‌های ماژولار فعلا در انحصار سری G خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

معمولا زمانی که الجی یک طرح را رو می‌کند، یا از آن برای مدت‌ها استفاده می‌کند و یا قید آن را به کلی می‌زند؛ دکمه‌های صدا در پشت، طراحی منحنی، بدنه چرمی و بانری قابل تعویض از مثال‌هایی است که می‌توان برای این موضوع زد. همانطور که در ترنجی خواندید، صبح امروز، الجی از تلفن هوشمند V20 رونمایی کرد. این تلفن هوشمند به یک بدنه فلزی با قابلیت دسترسی به باتری بهره‌مند شده است که در کمتر تلفن هوشمندی، چنین ویژگی دیده می‌شود. انتظار می‌رفت که الجی در این محصول هم از ویژگی بدنه ماژولار استفاده کند، اما به نظر می‌رسد که الجی، ویژگی‌های پخته و کامل خود را تنها در سری V استفاده خواهد کرد و سایر ویژگی‌های تازه و شاید عجیب در انحصار سری G مانند G5 خواهد بود. الجی در تلفن هوشمند V20، تمرکز زیادی بر روی ویژگی‌های اصلی یک تلفن هوشمند یعنی قدرت، دوربین، کیفیت صدا و طراحی داشته است که می‌تواند مهر تاییدی بر این موضوع باشد.

نظر شما چیست؟ شما درباره الجی V20 چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.cnet.com/news/lgs-g-series-will-keep-toying-around-with-the-modular-concept/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]CNet[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alireza-asol

من که از این مدل باز شدن g5 و v20 خیلی بدم میاد!
حس عدم اطمینان و دوام کم میده
باعث کم شدن ظرفیت باطری هم که میشه برای این گوشی ۳۲۰۰ خیلی کمه
نمیدونم شرکتا کی میخوان دست از سر اندروید بردارن و این تغییرات بی مورد رو اجرا نکنن.
گوگل ۱ سال رو همه قسمت های اندروید و رابط کاربریش و انیمیشن ها و … کار میکنه بعد شرکتا نابودش مبکنن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs