حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است Apple AirPods دارای ویژگی‌همانند بلوتوث جهت استفاده از فناوری بی‌سیم باشد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

زمانی که شما کلمه Apple AirPods را در گوگل سرچ می‌کنید، این کلمه برای گوگل شناخته نشده است و به شما  Apple EarPods را پیشنهاد می‌دهد. طبیعتا حق هم دارد. هنوز مراسم اپل شروع نشده است و معلوم نیست راهکار جدید اپل برای عدم وابستگی به جک ۳٫۵mm چه خواهد بود اما صد در صد این پورت حذف خواهد شد. جک ۳٫۵mm سال‌های  زیادی است که مهمان گجت‌های تکنولوژی شده است و تا کنون استفاده‌های مختلفی داشته است اما دنیای فناوری سوار بر یک موج نخواهد بود و پیش بینی تغییرات همیشه لذت بخش است. در ادامه همراه باشید.

اگر به شایعات قبلی مراجعه کنیم، به یاد داریم که نام “AirPods”  برای یکی از لوازم‌جانبی‌های اپل به صورت رسمی به ثبت تجاری رسیده است. بد نیست به این مورد هم اشاره کنیم که چند وقت پیش Ming-Chi Kuo از آژانس تحلیل‌گران KGI بیان کرد که که اپل در تلاش است تا فناوری جدیدی را برای استفاده از موسیقی توسط ایرپاد‌های جدید بهینه سازی کند. در گزارشی جدید آمده است که این فناوری همانند بلوتوث است اما در اصل بلوتوث نیست!  این نکته هم ذکر شده است که این فناوری در ایرپاد (AirPods) جدید کیفیت بسیار بالایی را نسبت به مدل‌های مشابه بر پایه بلوتوث است.

airpods

پیش‌بینی استفاده از فناوری جدید در محصولات اپل امری کاملا قابل انتظار است زیرا اصولا این شرکت تا زمانی که یک راهکار جدید را به صورت صد در صد عملی اجرایی نکند، به سراغ ان نخواهد رفت. البته این رویکرد در زمان استیو جابز رنگ و بوی بیشتری داشت. در هر صورت باید از این مورد خوشحال باشیم که اگر قرار است امشب جک ۳٫۵ حذف شود، حداقل با یک فناوری جدید تر می‌توانیم کیفیت بالای موسیقی را در یک گجت وایرلس شاهد باشیم. البته این نکته را هم فراموش نکنید که Kuo گفته است این فناوری اپل نه تنها در این گجت بلکه قرار است برای دیگر گجت‌های وایرلس شرکت هم مورد استفاده قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما امشب چه بلایی بر سر تکنولوژی خواهد آمد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-AirPods-may-feature-proprietary-Bluetooth-like-wireless_id85073″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

افشا کنندگان عزیز بکشید بیرون
امشب معرفی میشه دیگه
شورشو دراوردین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....