حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مجموعه iWork در نسخه جدید خود از قابلیت های کاربردی فراوانی پرده برداشت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

مجموعه iWork که یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های سیستم عامل ios به شمار می رود در جدیدترین به روز رسانی خود از قابلیت های مهمی از جمله امکان فعالیت چندین کاربر بر روی یک پروژه به صورت همزمان پرده برداری نمود. این ویژگی کاربردی آی ورک را به رقیبی جدی برای آفیس مایکروسافت مبدل می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کاربران زیادی منتظر به روز رسانی مجموعه iWork در سیستم عامل اپل بودند تا ساده تر از گذشته به انجام پروژه های خود بپردازند. همچنان که مراسم معرفی محصولات جدید کمپانی اپل در حال برگذاری است، تیم توسعه دهنده اپل از نسخه جدید مجموعه iWork رونمایی کرد تا مایکروسافت آفیس رقیبی جدی را در مقابل خود ببینید.

مجموعه iWork در این به روز رسانی امکان فعالیت چندین کاربر به صورت همزمان بر روی یک پروژه را میسر می‌سازد. این ویژگی که قبلا نیز در مایکروسافت آقیس و گوگل داکس وجود داشت اکنون مجموعه iWork را به رقیبی سرسخت برای این دو سیستم مدیریت پروژه تبدیل کرده است. علاوه بر امکان مدیریت چندین نفر بر روی یک پروژه، قابلیت کارکردن افراد به صورت همزمان بر روی عکس ها، متون و هر فایل دیگری نیز به این مجموعه افزوده شده تا کاربران مک، آیفون و آیپد به سادگی با یکدیگر در مدیریت پروژه های خود همکاری داشته باشند.

مجموعه iWork

Susan Prescott (سوزان پرسکات) نخستین مجری کنفرانس های اپل از هماهنگی عالی iWork با پروژه های علمی دانش آموزان خبر می‌دهد. او بیان می‌کند نسخه پیش نمایش مجموعه iWork به خوبی بهینه سازی شده تا کاربران و به ویژه مسئولین آموزشی و کودکان توانایی انجام امور پروژه ای خود را داشته باشند.

[su_button url=”https://techcrunch.com/2016/09/07/apple-takes-on-google-microsoft-with-iworks-real-time-collaboration/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]techcrunch[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید