حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل کروم در نسخه ۵۳ بهبود عملکرد باتری لپ تاپ‌ها را نوید می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

گوگل کروم به‌عنوان مرورگر توسعه‌یافته کمپانی گوگل یکی از پیشتازان عرصه مرورگرهای اینترنتی است که شاخص رشد آن هر ساله سبب ایجاد تغییراتی بنیادین در نسخه‌های جدید این مرورگر می‌شود. گوگل با انجام آزمایشی جالب نشان داد که نسخه جدید مرورگر گوگل کروم وضعیت باتری لپ‌تاپ را به‌طور چشمگیری بهبود می‌بخشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خاطرات اینترنت اکسپلورر همواره در یاد و خاطره تمام عاشقان وب گردی باقی است اما امروزه با توسعه دنیای تکنولوژی و ورود اپلیکیشن‌های بسیار زیادی به عرصه رایانه‌ها و سیستم‌عامل های کامپیوتری شرایط مرورگرها نیز بهبودیافته تا جایی که رقابت در جهت افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد این مرورگرها بسیار حساس شده است.

لپ‌تاپ‌ها به دلیل ماهیت فیزیکی و ساختاری خود از باتری‌های کوچک و فشرده‌ای برخوردارند که این ویژگی سبب شده تا کمپانی‌های عرضه‌کننده برنامه‌های کامپیوتری به فکر بهینه‌سازی اپلیکیشن های خود برای بهبود عملکرد باتری لپ‌تاپ‌ها باشد. گوگل که این موضوع را به‌خوبی درک کرده و بهینه‌سازی مرورگر گوگل کروم برای جذب کاربران بیشتر را در دستور کار خود قرار داده است.

گوگل کروم

ویدیویی که اخیراً توسط گوگل منتشرشده، عملکرد گوگل کروم نسخه ۵۳ را در مقایسه با نسخه ۴۶ نشان می‌دهد. این ویدیو نشان می‌دهد که چگونه نسخه ۵۳ مصرف انرژی باتری را کاهش داده تا کاربران بتوانند مدت‌زمان بیشتری را با لپ‌تاپ خود سپری کرده و به تماشای فیلم و وبگردی بپردازند. گوگل کروم نسخه ۴۶ که سال گذشته عرضه شد با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شد که این موضوع گوگل را ترغیب کرد که امسال با توسعه کروم ۵۳ چشم تمام کاربران فضای مجازی را به محصول خود خیره کند.

با گوگل کروم نسخه ۵۳ میتوانید ۲ ساعت بیشتر فیلم تماشا کنید!

به گفته توسعه‌دهندگان کمپانی گوگل، آخرین ورژن از گوگل کروم می‌تواند تا ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه بیشتر نسبت به نسخه کروم ۴۶ لپ‌تاپ را روشن نگه‌داشته تا کاربران از تماشای فیلم‌های موردعلاقه خود در سایت‌هایی مانند Vimeo بی‌نصیب نمانند!

از آنجایی ‌که طبق آمار و ارقام منتشرشده، کاربران گوگل کروم از این مرورگر بیشتر در جهت تماشای فیلم و ویدیو استفاده می‌کنند، گوگل تصمیم گرفته تا در جهت بهینه‌سازی کروم برای وبگردی و گشت‌وگذار در وب‌سایت های مختلف تغییراتی اساسی در ساختار مرورگر خود ایجاد کند. نمونه این تغییر ساختار را می‌توانیم در گوگل کروم نسخه مک مشاهده کنیم. جایی که وبگردی با گوگل کروم تا ۳۳ درصد از مصرف انرژی لپ‌تاپ شما کاسته و سبب بهبود عملکرد باتری آن می‌شود.

در پایان باید گفت اگرچه گوگل کروم مرورگری بسیار بهینه و مناسب برای وبگردی به نظر می‌رسد اما نتایج و نظرات کاربران در پایان سال جاری مشخص‌کننده میزان موفقیت این مرورگر خواهد بود. اگر شما از جمله کاربران مشتاق این مرورگر هستید می‌توانید با نصب نسخه ۵۳ از این مرورگر شاهد بهبود عملکرد، مصرف بهینه و بهبود مشکلات قبلی باشید که احتمالاً انتظارات شما از یک مرورگر عالی را برآورده خواهد کرد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/sgBz4[/aparat]

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/09/google-chrome-battery-life-improvement/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

عالیه ولی نه واسه من که باتری لپ تاپم خرابه!و نیم ساعت کار میده!
راستی من چند روزه لپ تاپم به اینترنت وصل نمیشه،علامت اخطار زرد رو ایکون وای فای میاد،ولی به وای فای وصله!
اون سری یه برنامه نصب کردم که حجم مصرفی لپ تاپ و نشون بده ولی پشیمون شدم پاکش کردم ،از اون به بعد اینطور شده

Mohammad Reza Ghorbani

روی علامتش راست کلیک کنید و troubleshoot problems رو بزنید

REZA

زدم اونو فایده نداشت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید