حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی رابط کاربری جدید الجی وی ۲۰ (LG V20) با نام LG UX 5.0+

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

الجی وی ۲۰ (LG V20) با چهار دوربین، باتری قابل تعویض و متمرکز بر ضبط و پخش با کیفیت بالای صدا رسما معرفی شد. علاوه بر این ها این دستگاه به عنوان اولین موبایل با اندروید ۷٫۰ به بازار عرضه خواهد شد. حال بد نیست نگاهی داشته باشیم به رابط کاربری جدید الجی برای اندروید ۷ و الجی وی ۲۰! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیو رسمی معرفی LG UX 5.0+ را با هم ببینیم.

lg-v20-black-10

رابط کاربری جدید الجی یعنی LG UX 5.0+ همانطور که از نامش هم پیداست، یک ارتقا بر روی رابط کاربری الجی جی ۵ با نام LG UX 5.0 است. در این رابط کاربری جدید شما شاهد ویژگی های پیشفرض اندروید ۷ مثل قابلیت تغییر DPI برای مشاهده بهتر محتوا روی نمایشگر، دو پنجره همزمان و یا پاسخ سریع به اعلانیه ها هستید.

به جز این موارد می توان به برنامه سلامتی پیشرفت داده شده الجی اشاره کرد. یکی از هیجان انگیزترین بخش های رابط کاربری جدید، کنترل کامل ضبط صدا چه در برنامه مخصوص این کار و چه در حین فیلم برداری است. به نظر می رسد الجی قصد دارد تا در زمینه صدا تبدیل به برند مورد علاقه افراد شود.

برنامه Smart Doctor نیز به پایش وضعیت کلی دستگاه و پیشنهادات ویژه برای بهبود عملکرد آن کمک خواهد نمود. موضوع مهم دیگر که در رابط کاربری الجی به شدت جای خالی اش حس می شد، پشتیبانی از قالب های گرافیکی یا همان Theme ها بود. خوشبختانه در الجی وی ۲۰ (LG V20) و رابط کاربری جدید آن، بالاخره شما می توانید از قالب گرافیکی مورد علاقه خود استفاده کنید.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی رسمی معرفی رابط کاربری جدید الجی وی ۲۰ (LG V20) یعنی الجی UX 5.0+ دعوت می کنیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/8LjgU[/aparat]

نظر شما درباره رابط کاربری جدید الجی چیست؟ الجی وی ۲۰ را از نظر نرم افزاری چطور می بینید؟

[su_button url=”https://www.youtube.com/watch?v=u8gf32H1WOs&feature=youtu.be” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]LG[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajed fhi

امکانات فیلم برداری و ضبط صداش که فوق العادس به نظر من اگه توی اپدیتی G4 هم صاحب اینا بشه که خیلی خوب میشه نشه هم مجبورم v20 بخرم :mail: :mail: :mail:

ho3in

امکانات مربوط به ضبط صدا و پخش کننده صوتی و اکولایزر پیشرفته رو نمیگیره چون که وی ۲۰ یه چیپ صدای مخصوص و قوی داره که جی ۴ نداره و این امکانات مخصوص وی ۲۰ طراحی شدن.
احتمالا اندروید ۷ با رابط جدید الجی فقط همون امکانات اندروید ۷ اصلی رو داشته باشه و بس.
فقط امیدوارم نرم افزار دوربینش هم بروز کنه و Smart doctor و زرد کردن صفحه نمایش هم بیاره.
ولی خیلی هیجان انگیز میشه آپدیت جی ۴ و احتمالا دی – بهمن ماه بیاد.
ولی آخرین آپدیتشه و بعید میدونم ۷،۱ رو بگیره یا شایدم ۷،۱ رو بجای ۷ داد.

Mr.MJ

خیلی هم عالی :rose:

riofarina

رابط کاربری ۵۰ در صد یه گوشی هست که عالیه ولی تو ۵۰ درصد بعدی یعنی طراحی و دوربین و صفحه نمایش حرفی برای گفتن نداره.

AliGH002

رابط کاربری بسیار سبک و نرم شده و مشکلات نسخه های پیشین حل کرده و خیلی مدرن شده به نظرم هیچ نقصی نداره رابط کاربریش دیگه خبری از لگ و افت فریم های بی موقع نیس و خیلی روان و سریع شده پیشنهاد میکنم ویدیو ی الجی در مورد رابط کاربری رو ببینین تا بفهمین چی‌میگم زنده باد الجی :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)