حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعامل اپل با ConnectED در جهت بهبود سیستم آموزشی در مدارس

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

در حالی که مراسم معرفی محصولات جدید کمپانی اپل در حال برگذاری است نگاه های ویژه ای بر روی سیستم مدیریتی اپل برای آموزش کودکان و سیستم های اموزشی در مدارس است. اکنون شاهده همکاری اپل با ConnectED در جهت بهبود وضعیت آموزش کودکان در مدارس هستیم. با ترنجی همراه باشید.بعد از مدت ها انتظار سرانجام مراسم معرفی محصولات اپل در سال جاری فرا رسید. تیم کوک و تیم پشتیبانی اپل بر این باورند که محصولات این کمپانی تاثیرات ویژه ای را در اصلاح سیستم آموزشی مدارس خواهد داشت. یکی از جنبه های مهم همکاری اپل با ConnectED ورود فناوری های نوین به داخل مدارس و افزایش سطح کیفی تعلیم در سیستم آموزشی است.

تیم کوک نوید مجهز شدن ۱۱۴ مدرسه به این فناوری تا پاییز امسال را می دهد. اپل در حالی این خبر را منتشر می‌کند که هم اکنون دانش آموزان زیادی را با بیش از ۵۰ هزار رایانه مخصوص تحت نظارت خود دارد. از آن‌جایی که سیستم کد نویسی اپلیکیشن های اپل مبتنی بر زبان سوئیفت است، اپل قصد دارد تا در بیش از ۱۰۰ به آموزش تخصصی این زبان بپردازد تا طیف توسعه دهندگان نرم افزاری این کمپانی بیش از پیش گسترش یابد.

اپل

خبر خوب دیگری برای مدارس همراه شدن مجموعه iWork با سیستم نوین آموزشی اپل است. این مجموعه نرم افزاری قرار است تا به کمک ConnectED آمده و روند آموزشی کودکان را بهبود ببخشد. از ویژگی های جدیدی که iWork  به همراه خود به سیستم آموزشی مدارس می آورد میتوان به قابلیت کار کردن همزمان چند کاربر بر روی یک فایل اشاره نمود. این ویژگی می‌تواند بخش مدیریت پروژه های آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

نظر شما در مورد ورود کمپانی اپل به سیستم آموزشی در مدارس چیست؟ آیا ورود تکنولوژی می‌تواند تاثیر مفیدی بر روی سیستم آموزشی کودکان گذاشته و سبب افزایش کیفیت آموزش در مدارس گردد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید