حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های جدید HTC با شعار “پیشرو باشید” در راه است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

نمایشگاه IFA رو به پایان است و گجت های مختلفی ازجمله Asus Zenwatch 3 و لپ‌تاپ عجیب ایسر با صفحه‌نمایش خمیده معرفی شدند. همین‌طور زمانی به رونمایی LG V20 و آیفون ۷ هم باقی نمانده و در این میان HTC هم نمی‌خواهد ما فراموش کنیم که این شرکت هم به‌زودی محصولات جدید خود را رونمایی خواهد کرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید

HTC هم تصمیم دارد در تاریخ ۲۰ سپتامبر مراسم رونمایی جدیدی برگزار کند و ما هم با احتمالی قوی می‌توانیم حدس بزنیم چه محصولاتی رونمایی خواهد شد. به گفته‌ی فاش کننده‌ی مشهور Evan Blass، این محصولات خانواده‌ی جدید Desire 10 خواهد بود و یا دقیق‌تر بگوییم دوگوشی Desire Lifestyle و Desire Pro از این خانواده رونمایی خواهند شد و HTC هم در تبلیغ جدید خود با شعار “پیشرو باشید” به پیشواز این گوشی‌های رفته است.

این تیزر جدید یک عدد ۱۵۰ نیز به ما نشان می‌دهد که دقیق نمی‌دانیم چیست ولی حدس می‌زنیم که مدل Lifestyle از خانواده‌ی جدید Desire 10 شیک و ارزان‌قیمت باشد و با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش برسد.

مدل Lifestyle با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی که با رزولوشن کمی ناامید کننده ی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ تولید شده و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی به‌علاوه‌ی دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. دو نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم نیز از این مدل عرضه می‌شوند و مثل همیشه اسپیکرهای Boomsound Hi-Fi هم این محصول HTC را نیز همراهی خواهند کرد.

اما مدل Pro همان‌طور که در نتایج بنچمارک ها لو رفته است صفحه‌نمایشی ۵٫۱ اینچی با رزولوشن QHD داشته و پردازنده‌ی آن‌هم اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود؛ اگرچه کمی عجیب به نظر می‌رسد که مدل پیشرفته‌تر صفحه‌نمایش کوچک‌تری داشته باشد. از عکس‌های لو رفته همین‌طور انتظار داریم که این مدل ظاهری جذاب داشته باشد و دور این گوشی یک نوار طلایی‌رنگ چشم‌نواز استفاده‌شده است.

درهرصورت موفقیت این دو نسخه به قیمت آن‌ها بستگی خواهد داشت چون خانواده‌ی Desire معمولاً جزو محصولات خوش قیمت محسوب می‌شدند. اگر شما همچنان طرفدار HTC هستید نظر خود را در مورد این دوگوشی با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.androidauthority.com/edgier-desire-10-lifestyle-desire-10-pro-coming-september-20-714143/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidauthority[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

باید دید قیمت نسخه ی پروش چنده مشخصات خوبی داره
ولی من نمیدونم چرا بین ورژن لایف استایل و پرو فرقه در این حد :unsure:

milad.tech

عملکرد htc تو میان رده خوبه اما متاسفانه یا خوشبختانه هواوی با سیاست قیمت گذاری عالی و کیفیت بالای میان رده ها جایی برای بقیه برندها نذاشته.کسی هم که با هواوی مشکل داره سراغ سری j سامسونگ میره که اونا هم عالین در بازه قیمت خودشون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش