حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین ویژگی‌های آیفون ۷ به بیرون درز کرد؛ فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم و بدنه ضد آب

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

تنها یک روز تا معرفی جدیدترین تلفن‌های اپل یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باقی مانده است. درست است که تا امروز، اخبار زیادی درباره این دو منتشر شده و درباره آن‌ها چیزهای زیادی می‌دانیم، اما به نظر می‌رسد که همچنان برخی ویژگی‌های جدیدی هم هستند که تا به امروز مشخص نشده بودند؛ چراکه براساس گزارش جدید، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به بدنه‌های ضد آب و فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم مجهز شده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

93

منبع این مطلب ادعا کرده که او با دو نسخه نقره‌ای و مشکی تیره آیفون ۷ کار کرده است؛ در آیفون ۷ نقره‌ای، لوگوی اپل براق‌تر از چیزی است که تا به امروز شاهدش بودیم، درحالی که لوگوی اپل نسخه مشکی تیره آیفون ۷ بیشتر با بدنه همخوانی دارد و شاید کمتر در دید کاربران باشد. اگر دقت کرده باشید، در بخش دکمه‌های صدای آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس، یک فرورفتگی وجود دارد که دکمه‌ها در آن قرار دارند. حال این منبع اعلام کرده است که اپل این فرورفتگی‌ را حذف کرده و دکمه‌ها کمی‌ بیرون آمده‌ اند که احتمالا برای دسترسی بهتر به آن‌هاست.

1

تا امروز، شایعات زیادی درباره بدنه ضد آب آیفون‌های جدید شنیده‌ایم اما منبع معتبری، این موضوع را کامل تایید نکرده بود؛ اما شخصی که با این آیفون جدید کار کرده است، اعلام کرده که درگاه و سینی سیم‌کارت آیفون ۷ از یک پوشش لاستیکی در اطراف این بخش استفاده می‌کند که می‌تواند به بدنه ضد آب دستگاه اشاره داشته باشد. تا به امروز، شرکت‌هایی مانند سونی اقدام به ضد آب کردن محصولات خود داشته اند اما اپل معمولا دوست دارد که روی یک ویژگی بیشتر کار کند تا آن را به کمال خود برساند؛ حال به نظر می‌رسد که زمان این اقدام فرا رسیده است.

9

حال به یک بخش هیجان انگیز می‌رسیم. اپل برای اولین بار در آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس از ویژگی فیلمبرداری ۴K استفاده کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود. پیش از این، قابلیت ضبط فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیز مهیا شده بود. حال براساس گفته‌های این منبع، ضبط ویدئوی ۴K در این محصول با نرخ ۶۰ فریم انجام خواهد شد که واقعا تحسین برانگیز است. البته این موضوع به معنای آن است که اگر ویدئوهای زیادی ضبط می‌کنید، باید به فکر حافظه بیشتر باشید. صحبت از حافظه شد؛ اپل از آیفون ۶ به بعد از یک سیاست نه چندان جذاب در زمینه حافظه‌های داخلی محصولاتش پیروی می‌کند. این شرکت برای آیفون ۶ اس، حافظه پایه را مانند همیشه معادل ۱۶ گیگابایت قرار داد، اما حافظه ۶۴ گیگابایتی، جایگزین حافظه ۳۲ گیگابایتی شد.

apple-iphone-6s-plus-review-camera-1500x1000

این مورد برای برخی در ابتدا بسیار هیجان انگیز بود، اما حجم برنامه‌ها و ویدئوها و تصاویر به مرور در حال افزایش است و شما نمی‌توانید با ۱۶ گیگابایت در این شرایط زندگی کنید، برای همین نیاز به ۳۲ گیگابایت خواهید داشت، اما اپل این حافظه را حذف کرده و حالا باید پول بیشتری دهید تا نسخه ۶۴ گیگابایتی را بخرید. شرایط برای آیفون‌های جدید هم تقریبا به همین شکل است؛ حافظه پایه حالا به ۳۲ گیگابایت رسیده است که سال گذشته بسیاری انتظارش را داشتند، اما مطمئن باشید که ۳۲ گیگابایت هم به مرور زمان کم خواهد بود. حال از آنجایی که مدل ۶۴ گیگابایتی حذف شده است، باید برای خرید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی پول پرداخت کنید! ای‌کاش اپل همانند سامسونگ، از حافظه ۶۴ گیگابایتی به عنوان حافظه پایه استفاده می‌کرد، بدون آن‌ که حافظه بعدی را حذف نکند! آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در تاریخ ۱۷ شهریور رونمایی خواهند شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-7-latest-4K-video-capture-at-60-FPS-rubber-sealed-SIM-tray-for-waterproofing—more_id85030″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mustafa Keftanzadeh

گوشی کاملی میشه دیگه چیزی کم نداره فقط اگه باتری خوبی هم داشته باشه عالیه :good:

Ali Mousavi

آره تنها بدیش طراحی تقریبا تکراری هست وگرنه از رو کاغذ و تعریف ها که عالیه
البته باید مراقب مشکلات ناخواسته باشیم مثل مشکلات آنتن دهی و گرم شدن گوشی و..
چون در هر صورت گوشی تازه میاد و مشکلات داره

galaxy

طراخیش شاید عوض نشده ولی غوله حتما

x85

من رو فول اچ دی هم ۶۰ فریم نمیگیرم چه برسه فور کی ضد آبم که چیزه جدیدی نیست.

amoo

عجب نظر مفید و سازنده ای، به اپل میگم رسیدگی کنه???

rezayyakuza

این اضافه شدن حجم چیز خوبیه چون اپل هر سال قیمت ایفون هارو ثابت نگه میداره ینی کسی که میخاس همونقدر پول بده و ۱۶ بخره الان میتونه ۳۲ بخره یا کسی که باید پول میداد ۶۴ بخره حالا با همون پول میشه ۱۲۸ خرید و به همین وضعیت ۱۲۸ هم تبدیل به ۲۵۶ میشه من نمیدونم واقعا کجای این کار بده که اخر متن بهش اشاره کرد

milad rostami

دوستان بنظرتون دکمه فیزیکی حذف میشه یا بازم تو ایفون ۷ وجود داره؟
منظورم اینه دکمه بازم مثل ایفون ۶ هستش یا قراره لمسی بشه؟

saber133

۳۲ خدایشش خیلی کمه بازم …. حیفه ۶۴ گیگ بود.. خداوکیلی ۱۲۸ های ایفون ها خیلی گرونند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs