حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ال‌جی وی ۲۰ ، باز هم در کنار قیمت آن لو رفت

نوشته

7 سال قبل | 16 دیدگاه | مطالب ترنجی

ال‌جی فردا ساعت ۵ صبح به‌طور رسمی از فبلت پرچم‌دار جدید خود با نام ال‌جی وی ۲۰ (LG V20) در شهر سانفرانسیسکو رونمایی خواهد کرد. در چند هفته‌ی گذشته، شاهد انتشار تصاویر لو رفته و شایعه‌های مختلف از ال‌جی وی ۲۰ بودیم و به‌نظر می‌رسد که آخرین مشخصات لو رفته، مشخصات اصلی این دستگاه جدید هستند و باید انتظار رونمایی از ال‌جی وی ۲۰ با این مشخصات را داشته باشیم. در ادامه همراه ترنجی باشید.

پرچم‌دار جدید ال‌جی در وب‌سایت welectronics.com رویت شده است که به‌نظر می رسد یک خرده‌فروش در ایالات متحده است. ممکن است که این مشخصات و قیمت منتشر شده، بر اساس اطلاعات لو رفته باشد و به‌همین دلیل، بهتر است که به این مشخصات منتشر شده از سوی این وب‌سایت بسنده نکنیم. اگر این مشخصات درست باشند، ال‌جی وی ۲۰ به صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی QHD، جهار گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود که این فبلت، دارای SoC اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۵۳۰ باشد. با توجه به مشخصات منتشر شده، باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود و باید انتظار عمر باتری مناسب را داشته باشیم. صفحه‌نمایش دوم ال‌جی وی ۲۰، ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۴۰×۱۶۰ پیکسل خواهد بود. دستگاه جدید ال‌جی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۷.۰ نوقا و رابط‌کاربری سفارشی این شرکت عرضه می‌شود.

با توجه به این وب‌سایت، ال‌جی وی ۲۰ دارای دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود اما به دوربین دوم دستگاه در پشت که به احتمال زیاد در آن قرار خواهد داشت، اشاره‌ای نشده است. اگر اطلاعات لو رفته‌ی قبلی درست باشند، ال‌جی وی ۲۰ با دوربین‌های ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در عقب عرضه خواهد شد. وب‌سایت welectronics.com، قیمت این دستگاه را ۷۹۹.۹۹ دلار اعلام کرده و در حال حاضر برای اضافه کردن به سبد خرید در این وب‌سایت در دسترس است. با این حال، بهتر است تا فردا صبح صبر کنیم و ببینیم که سوگلی جدید ال‌جی با چه ویژگی‌هایی معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/09/lg-v20s-specs-leak-once-again-along-with-its-pricing.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]AndroidHeadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

به نظرم به این اطلاعات نباید اعتنا کرد چون طرفم خواسته بگه مام هستیم :yes:
امیدوارم صفحش در مجموع ۵.۷ باشه چون غیر از اون باید منتظر یه تبلت باشیم
۵.۷ صفحه با یه دونه ۲.۱ میشه ۷.۸ :wacko:

riofarina

۵.۷ صفحه با یه دونه ۲.۱ میشه ۷.۸ !!!
اینجوری حساب نمیشه که

این عدد که معمولا از واحد اینچ برای بیان آن استفاده می‌شود در واقع‌اندازه قطر صفحه نمایش است. همانطور که می‌دانید هر اینچ معادل ۲.۵۴ سانتی‌متر است. شما از روی این عدد و نسبت طول به عرض که بعدا توضیح خواهیم داد، می‌توانید مساحت صفحه نمایش را تخمین بزنید. به طور مثال یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی بیش از دو برابر یک صفحه نمایش ۷ اینچی ( با نسبت طول به عرض برابر ) مساحت دارد و این که یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی با نسبت طول به عرض ۴ به ۳، نزدیک به ۱۲ درصد بیشتر از یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی عریض با نسبت ۱۶ به ۹ مساحت دارد.
http://cdn01.zoomit.ir/ex/Other/91/05/tv/2.jpg

این صفحه ۲٫۱ بالای ۵٫۷ سوار میشه،یعنی بدون اضافه کردن عرض فقط حدود نیم سانت به ارتفاع گوشی اضافه میکنه.

Ramin 8890 gamer

داداش شرمنده اینو یادم نبود
قبلا علم فردا یه مقاله زده بود که نشون میداد چجوری حساب میشه این اما من یادم رفته بود :/
اما خب همونطور که میدنی وی ۱۰ دراز بود
امیدوارم این یکی نباشه
بازم ببخشید بابت اطلاعات غلطم :rose:

p.sotoodehnia

از زمان عرضش معلومه چه گندی باز الجی زده یک روز قبل معرفی ایفونا

riofarina

اینیکه نوشتی یعنی چی؟!؟!؟!؟
متاسفم برات :negative:

Ramin 8890 gamer

خخخ داداش تو انگشتای دستاتو بشمری ۲ تا اضافه میاری بعد میای آینده رو پیشبینی میکنی ؟؟؟
همون بسه که خودت فقط کامنتاتو لایک میکنی ??

Google nexus

چرا جومیدید تا حدودی راست میگه دیگه این وی ۲۰ هر چقدرم عالی باشه که با توجه با شایعات هست بیشتر مردم ایفون ۷ رو انتخاب میکنن جی ۵ رو هم موقع اس ۷ معرفی کرد نتونست فروشش رو کنه :yes: :yes:

riofarina

بنظر من کسی که میخواد آیفون بخره اصلا به دیگر گوشیها توجه نمیکنه،اگه هر دو آندرویدی بودن باز یچیزی.
در مورد g5 هم ربطی به زمان معرفی نداره ،g5 گوشی خوبی نبود بایدم فروش نمیکرد،من خودم به عنوان یه الجی دوست هرگز به s7 ترجیحش نمیدم،s7 برتر از g5 هستش.
v20 هم شک نکن اگه باتری خوب و صفحه نمایش خوبی نداشته باشه بازم شکست خواهد خورد.
این دوستمون هم از کلمات مناسبی استفاده نکرده.
من خودم هم میدونم مراسمش تحت تاثیر مراسم آیفون قرار میگیره و صد در صد اخبارش کمتر مورد توجه خواهد بود ولی بازم ربطی به فروش نداره چون اصلا رقیب هم نیستن.

Ali Samipoor

معلومه که از گوشی سر در نمیاری گفتین باطری باطری رو تقویت کرده اونم تا ۴۰۰۰ میلی آمپر دیگه چی میگین

master slim

چند دلارررررررررر؟ :wacko:

Pouya

۷۹۹.۹۹ ؟ 🙁

بگو ۸۰۰ رندش کن دیگ

MOAZEZ

مشخصاتش خوبه ولی اینم یک خسیس بازی داره و دوربین جلوش کمه. هرشرکتی در هر محصولش حداقل یجاشو خسیس بازی در میاره. ولی در کنار xz بهترینن اگه مشخصاتش این باشه.

Mosayeb_s

مهمترین چیز باطریه
فقط باطری مناسبی داشته باشه موفقیتش تقریبا تضمین شدس اما با توجه به قیمت ۸۰۰ دلاریش یه جورایی باید همه جوره پرفکت باشه تا بشه گفت ارزش این قیمتو.داره

milad.tech

مشخصاتش خوبه اما کاش همزمان با آیفون معرفی نمیشد
بار روانی بدی داره و در سایه آیفون کمرنگ میشه

Make it possible

خب تو مشخصات و امکانات که از نوت ۷ پایینتره و تو شکل قیافه اگر همون رندر های منتشر شده قبلی باشه بدجور دوباره الجی خراب کرده بنظرم الجی باید به فکر ظاهر هم باشه مثل g4 و v10 ولی در کنار ظاهر مقاومت گوشی رو هم بالا ببره این دو رو هیچوقت با هم نداشته تو گوشیاش و هر دفعه یکی قربانی اونیکی شده! به هر حال امیدوارم که خوب باشه شاید سال دیگه خریدمش

Google nexus

الان جی ۵ ظاهر داره یا مقاومت :scratch: :scratch: :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی