حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌های هوشمند سامسونگ گیر اس ۳ در تاریخ چهارم نوامبر عرضه خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

یکی از محصولات جذابی که سامسونگ درطی مراسم IFA 2016 در برلین رونمایی کرد، ساعت‌های هوشمند جدید سری گیر اس ۳ می‌باشد. این ساعت‌های هوشمند نسبت به گذشته از طراحی بهتر و جذاب تری برخوردارند و از مشخصات فنی بهتر و سنسور‌های تازه‌تری استفاده می‌کنند. تا به اینجا می‌دانیم که ساعت‌های هوشمند گیر اس ۳ فرانتیر و گیر اس ۳ کلاسیک با قیمت ۳۹۹ پوند در اروپا عرضه خواهند شد، اما تاریخ عرضه آن‌ها مشخص نیست. حال به نظر می‌رسد که یکی از حساب‌های توییتر سامسونگ، تاریخ عرضه این دو محصول را مشخص کرده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

gear-s3-release-date

همانطور که گفتیم، گیر اس ۳‌ های جدید از طراحی‌های تازه‌ای برخوردارند؛ گیر اس ۳ فرانتیر از طراحی اسپرت‌تر و محکم‌تری برخوردار شده و گیر اس ۳ کلاسیک از یک طراحی شکیل و چشم‌نواز بهره‌ برده است. سامسونگ در این ساعت‌های هوشمند همچنین سنسورهای جدیدی برای ثبت حرکات کاربران استفاده کرده است که این دو را به یک محصول مناسب برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به این عرصه تبدیل کرده است. این دو ساعت هوشمند از سیستم مخابراتی LTE و باتری‌های بزرگ‌تر هم بهره مند شده که برای بسیاری از کاربران بسیار خوشایند خواهند بود. حال بخش سامسونگ در کشور هلند اعلام کرده که این ساعت‌های هوشمند در تاریخ ۴ نوامبر عرضه خواهند شد که حدس می‌زنیم صحت داشته باشد.

نظر شما چیست؟ شما درباره گیر اس ۳ فرانتیر و کلاسیک چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/09/06/gear-s3-release-date-is-november-4/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]SamMobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehrdad

به به… یکی از مشتریاش خود من هستم… امیدوارم ت.ر.نجی عزیز مثل نسخه قبلی این ساعت بهترین نقد و بررسی بده. یادمه از بهترین نقد هایی که دیده بودم مال گیر اس ۲ بود که با تصاویر عالی و با کیفیت بی نظیر واقعا ی نقد فوق العاده شده بود :yahoo: ممنون از ت.ر.نجی بابت پوشش اخبار :rose:

raminrx7

اولین ساعتیه که وسوسه شدم بخرمش!

I love samsung

احتمالا بخرمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs