حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این، اولین تصویر از تلفن هوشمند آیفون ۷ با رنگ آبی است؟

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

احتمالا می‌دانید که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از طراحی چندان متفاوتی برخوردار نخواهند بود، اما اپل در این دو از رنگ‌های جدیدی استفاده کرده که کاربران را هرچه بیشتر به سوی این دو آیفون جلب شوند. تا اینجا می‌دانیم که اپل، قصد دارد که رنگ خاکستری فضایی را حذف کرده و آن را با دو رنگ مشکی تیره و مشکی پیانویی جایگزین کند؛ اما اگر به یاد داشته باشید، برخی منابع به استفاده از رنگ آبی در این محصول را داشتند و حالا تصویری از این رنگ منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

gsmarena_001

همانطور که می‌بینید، در این تصویر شاهد یک آیفون ۷ با رنگ جدید آبی هستیم که ما را تا حدی به یاد آیپاد‌های جدید اپل می‌اندازد. البته اپل از زمان عرضه آیفون ۶ اس، موفق شده که تمامی تاییدیه‌ها و مواردی که در پشت این محصول هک می‌شوند را حذف کند و بازگشت این موارد در این آیفون کمی عجیب است. براساس گزارش منبع، اپل تصمیم داشته است که آیفونی با رنگ آبی عرضه کند، اما به دلیل مشکلات و کمبودها در زمینه رنگ آبی، اپل تصمیم گرفته که این رنگ را از چرخه آیفون‌های جدید حذف کند. تا اینجا مشخص شده است که آیفون‌های جدید در پنج رنگ طلایی، رزگلد، نقره‌ای، مشکی تیره و مشکی پیانویی روانه بازار خواهند شد. شاید در آیفون بعدی، اپل از این رنگ جذاب استفاده کند، اما بازهم فردا با ترنجی همراه باشید تا تمامی جزئیات رسمی پیرامون این دو آیفون جدید را برای شما کاربران عزیز پوشش دهیم.

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/possible_blue_iphone_7_variant_might_be_lighter_than_initially_thought-news-20365.php” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammàd

بهترین اسمارت فون در ۲۰۱۶ خواهد شد

x85

آره حتما :rose:

phenomenal30

رنگبندیش خیلی آماتور نیستش?!?! قصد بی ادبی. یا بی احترامی ندارم ولی تشکیل این رنگ آبی رو با نوارهای انتن سفید خیلی احمقانست امیدوارم یه رنگ دیگه بجای سفید استفاده میکرد.

Farshid

به نظر تقلبی میاد، باید تا فردا صبر کرد و دید.

I love samsung

نمیدونم چی بگم
از اپل بعیده این طراحی
:negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs