حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس تبلیغاتی رسمی میزو M3 Max از باتری بزرگ‌تر و حاشیه کمتر خبر می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

چند روز قبل عکس‌هایی از فبلت جدید شرکت میزو M3 Max لو رفت که صفحه‌ی بزرگ ۶ اینچی با حاشیه کم را نشان می‌داد و همچنین تاریخ عرضه‌ی آن ۵ سپتامبر بیان شده بود. حالا یک روز قبل از رونمایی این محصول میزو عکس تبلیغاتی رسمی منتشر کرده است که چند سرنخ دیگر را در مورد این فبلت به همراه دارد. برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید.

این عکس تبلیغاتی نه عکس حقیقی این محصول است و نه حتی تصویر رندر شده‌ی آن بلکه فقط با یک تصویر گرافیکی طرف هستیم که اطلاعات لو رفته‌ی قبلی را تائید می‌کند. این تصویر نشان می‌دهد که ۹ ساعت از این محصول استفاده‌شده و همچنان مقدار زیادی باتری باقی‌مانده است بنابراین می‌توان توقع یک باتری با ظرفیت بالا را از M3 Max داشت. هرچند اندازه دقیق این باتری را نمی‌دانیم اما بر اساس مواردی که در بین دیگر فبلت ها این روزها مشاهده کردیم این باتری می‌تواند حدود ۵۰۰۰ میلی‌آمپر هم باشد.

دیگر مشخصات فنی این دستگاه به‌خوبی مشخص نیست ولی انتظار داریم از فلش دوگانه در کنار دوربین این محصول استفاده‌شده باشد و در کلید home این فبلت نیز سنسور اثرانگشت جای گرفته باشد. موتور محرک M3 Max هم پردازنده‌ی مدیاتک Helio P10 خواهد بود و احتمالاً ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند.

meizu-M3-Max-poster

درزمینه‌ی نرم‌افزاری هم حداقل انتظار ما اندروید ۶ مارشملو بوده و باوجوداینکه رابط کاربری Flyme مخصوص به میزو که در M3 Note استفاده‌شده بود، ظاهری شبیه به اندروید لالی پاپ ۵٫۱ داشت اما به نظر نمی‌رسد که این شرکت از سیستم‌عامل دو سال پیش برای فبلت پرچم‌دار خود استفاده کند.

خبر بد اینکه به نظر می‌رسد این محصول هم فقط مخصوص بازار چین تولیدشده و چاره‌ای جز خرید مستقیم از این کشور نخواهید داشت. قیمت نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی ۲۶۹ دلار خواهد بود درحالی‌که نسخه ۶۴ گیگابایتی ۲۹۹ دلار قیمت داشته و یک قلم استایلوس مخصوص نیز همراه خواهد داشت. تا فردا با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق‌تری از این فبلت به‌صورت رسمی منتشر شود.

1 2

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Meizu-drops-teaser-for-M3-Max-more-battery-less-bezel_id84963″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

آقایان مسئول ترنجی آقای مخملی، آقای عطایی، آقای کمانی و… (عمدا اسم آوردم که نظرم خوانده بشه)، خواهشا یه فکری به حال قسمت نظرات بکنید. واقعا وضعیت افتضاح شده. اینجا سایت تکنولوژیه، نه سایت فحاشی و توهین و تمسخر! همین جا هم بگم. منظور من تنها بعضی طرفداران یه برند خاص نیست. کلی می گم. به خدا با این کارها هیچ چیزی نصیب شما نمیشه. خواهشا بس کنید. من تو یه سایت تکنولوژی ایرانی دیگه هم عضوم. ولی میشه گفت به جز دو سه بار دیگه نظر ندادم. چون وضعیت کامنت ها اونجا حسابی قاراشمیشه! واقعا با فحاشی و مسخره بازی در آوردن چی گیرمون میاد؟ اصلا اپل، سامسونگ، اچ تی سی، ال جی،یا هر برند دیگه ای از همه سر تر، برتر یا شاخ تر! آخرش که چی؟ چی نصیبتون میشه؟ با این کار حتی اگه اون شرکت بهترین هم باشه، باعث فراری دادن و متنفر شدن اون فرد یا افراد می شوید! خواهشا منطقی رفتار کنید. قبلا گفتم. الان هم می گم و بهش اعتقاد دارم. هیچ چیز بی نقصی تو این دنیا وجود نداره. بی نقص فقط و فقط خداست. به خدا ارزشش رو نداره.

HG

امیدوارم از سال آینده در پرچمدار ها هم باتری با همچین حجمی استفاده بشه حتی شده ضخامتشون بالاتر بره….

Amir Hossein

سلام.ببخشید این سوالو اینجا میپرسم.
یه آپدیت ۳۵۰ مگابایتی واسه گلکسی A5 2016 اومده.این قضیش چیه؟
سری A هم آپدیت امنیتی دارن؟

JAGUAR

بله
پچ های امنیتی گوگل رو هرماه دریافت میکنند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش