حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید، وجود دو رنگ تازه در آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس را تایید می‌کند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر اخبار و البته تحلیل ترنجی را خوانده باشید، احتمالا می‌دانید که اپل قصد دارد که در دو آیفون جدید خود به نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از رنگ‌های تازه‌ای استفاده کند. این دو، رنگ‌های تیره‌ هستند که یکی نسخه براق و دیگری نسخه مات است. در ادامه قصد داریم که نگاهی به این رنگ‌ها و برخی موارد که باید درباره این دو رنگ بدانید اشاره ای داشته باشیم. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

براساس دو تصویر جدید، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد که رنگ محبوب خاکستری فضایی را حذف کرده و دو رنگ تازه به نام‌های Dark Black و Piano Black به جای آن استفاده کند. مشکی تیره در حقیقت همان رنگ خاکستری فضایی است اما اپل، قسمت خاکستری پشت را بسیار تیره تر از حالت فعلی کرده که تنوعی در رنگ‌بندی این محصولات به شمار می‌رود. مشکی پیانویی همان رنگی است که در اپل واچ با بدنه استیل استفاده شده که ظاهری براق دارد. تصاویر این استیکرها از محل تولید استیکر برای محصولات اپل منتشر شده است و می‌تواند رنگبندی جدید اپل را تایید کرده باشد.

اما یک خبر نسبتا بد هم برای برخی کاربران داریم. اپل معمولا همه ویژگی‌های خود را در قالب یک محصول عرضه نمی‌کند و آن‌ها را در قالب چند نسخه روانه بازار می‌کند. برای مثال، آیپدهای بدون سیم کارت از GPS استفاده نمی‌کنند و یا اپل‌ واچ‌های بعدی اپل احتمالا در دو نسخه عرضه می‌شوند که یکی مجهز به چند سنسور جدید و دیگری فاقد آن خواهد بود. حال گزارش رسیده است که تمامی آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس با حافظه‌های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت در رنگ‌های طلایی، رزگلد، نقره‌ای و مشکی تیره عرضه می‌شوند، درحالی که تنها نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این دو، از رنگ جذاب و دوست داشتنی مشکی پیانویی بهره مند خواهند بود و اگر دنبال این رنگ متفاوت هستید، ناچارید که پول بیشتری پرداخت کنید. آیفون ۷ و ۷ پلاس با طراحی‌های بروز شده، دوربین‌های جدید، باتری‌های تازه و پردازنده قدرتمند در تاریخ ۱۷ شهریور رونمایی خواهند شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Test-stickers-reveal-two-black-color-options-for-the-Apple-iPhone-7_id84979″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahab Gilani

متنفرم از این کارایه اپل. :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs