مطلب فعلی :

بیانیه رسمی سامسونگ ایران درباره فراخوان تعویض گلکسی نوت ۷

رفتن به بالا

ورود به ترنجی

ثبت نام در ترنجی

بیانیه رسمی سامسونگ ایران درباره فراخوان تعویض گلکسی نوت ۷

سینا عطایی

نوشته

10 ماه قبل

۶۷ دیدگاه

مطالب ترنجی

سبکی نو در دنیای دیجیتال

پس از اتفاقات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ و انفجار باتری تعدادی از دستگاه های تولید شده در این مدل، شرکت سامسونگ در سراسر دنیا اقدام به جمع آوری و تعویض دستگاه های فروخته شده کرده است. خوشبختانه سامسونگ ایران نیز در این مورد فعال بوده و بیاینه رسمی جهت رفع نگرانی خریداران آخرین پرچمدار این شرکت منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بیانیه رسمی سامسونگ ایران را می توانید بخوانید:

“با توجه به تعهد سامسونگ به تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت، ما جزئیترین گزارشهای دریافت شده از مشتریان را با جدیت پیگیری مینمائیم. در پی دریافت گزارشهایی محدود در خصوص گوشی Galaxy Note7، تحقیقات دقیقی در این زمینه انجام پذیرفته که منجر به تشخیص مشکلاتی در سلولهای باتری این گوشیها گردیده است. تا تاریخ تهیه این بیانیه (۱۱ شهریور ماه) جمعاً تعداد ۳۵ مورد مشکل باتری از سراسر جهان گزارش شده که در حدود ۰٫۰۰۳ درصد از کل تعداد دستگاههای به فروش رفته میباشد.

بر اساس تعهد سامسونگ به حمایت حداکثری از حقوق مصرف کنندگان ، علیرغم نرخ بسیار پائین بروز این مشکل، ارائه این محصول در سطح جهان تا حصول اطمینان کامل از سلامت تمامی گوشیها به تعویق افتاده است.

گرچه عرضه Galaxy Note7 هنوز به صورت رسمی در ایران آغاز نشده است، احتمال دارد تعداد اندکی از این محصول، زودتر در دسترس گروهی از هموطنان قرار گرفته باشد. از این رو شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است به صورت داوطلبانه امکان بهرهمندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار این مشتریان ارزشمند قرار دهد.

بدین منظور از تمامی دارندگان گوشی مذکور تقاضا میشود که تا پایان روز ۲۹ شهریور ماه، با مرکز تماس مشتریان سامسونگ به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند تا همکاران ما راهنمائیهای لازم را جهت جایگزینی و یا مرجوع کردن این گوشیها، در اختیارشان قرار دهند.”

به گزارش ترنجی و به نقل از برخی کاربران که گلکسی نوت ۷ را پیش خرید کرده بودند نیز اضافه می کند، به این کاربران اعلام شده است که می توانند مبلغ پرداختی را به همراه یک عدد هندفری بلوتوث Level U باز پس بگیرند. برخی دیگر نیز از گزینه هایی همچون تعویض خرید خود با گلکسی اس ۷ اج و یا انتظار برای دریافت گلکسی نوت ۷ خبر داده اند.

آیا شما گلکسی نوت ۷ خریده و یا پیش خرید کرده اید؟ تجربه خود را با ما و دوستان خود در بخش نظرات در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.samsung.com/iran/galaxynote7-notice/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]samsung[/su_button]

آخرین دیدگاه ها

  1. riofarina گفت:

    کار ارزشمندی کرد.
    همچنان برای من مبهمه که بدون گارانتی هم تعویض میشه یا نه؟
    مثلا اوایل ۴۵۰۰ خریدن گوشی و الان چه مبلغی بهش برمیگردونن؟

  2. Ho3ein گفت:

    از این حرکتش خوشم اومد :good:

  3. the next big thing گفت:

    این چند وقته جیزی نگفتم ولی لازم میدونم بگم
    دوستان عزیز این مشکل به وحود ادمده اونم تنها توی ۰.۰۲ درصد گوشیهای فروخته شده
    ولی میخوام از یه زاویه دیگه نگاه کنم به قضیه
    دوستان کدوم کمپانی هست که از اینجور مشکلات براش به وجود نیومده باشه.اگه همچین‌خبرایی از برندای سونی و اج تی سی و اینا نمیشنویم به خاطر اینه کل گوشیای فروش رفتشون اندازه گلکسی پاکت ۲ سامسونگ هم نیست و اصلا افراد زیادی استفاده نمیکنن که بخواد مشکلش نمیایان بشه ولی باز مشکل هاله بنفش تو دوربین سونی بود،مشکل داغ شدن توی اچ تی سی ام ۹ بود
    و اما اپل،هنوز به یاد داریم افتضاح بار اومده آیفون ۶ پلاس رو که مثل کیت کت خم میشد و میشکست،تو جیب یکی خم شد و آتیش گرفت،دوتا پسر بچه یواشکی رفتن تو اپل استور خم کردن آیفون رو اومدن بیرون و فیلمشم گرفتن و پخش کردن،تمام اینارو لینکشو دارم هرکی خواست بگه همین الان براش بذارم
    منظورم اینه از این دست مشکلات برای همه اتفاق افتاده،و سامسونگ به علت بزرگ بودن و پرفروش ترین بودنش بیشتر رسانه ای میشه این اخبار،وگرنه از ۱۰ میلیون دستگاه فروش رفته گیریم ۱۰۰ تاش هم مشکل داشته باشه خیلی دور از عقل نیست
    ولی میخوام توجهتون جلب کنم به عکس العمل شرکت ها در مواجهه با این نوع مشکلات،اپلو یادتونه؟عذر خواهی که نکرد هیچ،اومد یه بنر کج تبلیغاتی هم زد برای آیفون ۶ پلاس،یعنی باز هم از ضعف محصولش استفاده تبلیغاتی کرد،جایی اومد بگه من اشتباه کردم؟ولی سامسونگ باتوجه به این عظمت و بزرگ بودنش مدیرعاملش نشست خبری برگزار کرد و رسما از تمام مردم عذرخواهی کرد،حاضر شد ضرر رو به جونش بخره و حتی اون دستگاه هایی که ایرا ندارن رو هم عوض کنه،تولیدو متوقف کرد.
    کدوم شرکت اینکارو میکنه؟کی انقدر قشنگ رفتار میکنه با مشکل به وجود اومده؟
    پس ترولای عزیز این اتفاق به هیچ عنوان بزرگی سامسونگ رو تحت تاثیر قرار نداد بلکه نشون داد رفتار صحیح یک شرکتی که برای کاربراش ارزش قایله
    ببخشید طولانیه،اگه به نظر دوستان جایی از حرفام غیر منطقیه بگه بیشتر توضیح بدم

    • kyuzaemon گفت:

      عزیز من این انفجاره میتونه آسیب جانی بزنه با مشکلاتی از قبیل داغ کردن مقایسش نکن
      واسه مشکلی مثل انفجار حتی ۱ مورد هم زیاده چه برسه به ۰٫۰۲ درصد که واسه همچین مشکلی اصلا و ابدا کم نیست همین نوت ۷ مشکلاتی غیر از انفجار هم داره که خودتون میدونید و کلا گوشی با کیفیت ساخت پایینیه ولی تنها چیزیش که خیلی بلد شد همین انفجار بود چون خیلی مهمه حتی اگه شیائومی هم این مشکل رو داشت بلد میشد ربطی به بزرگی و کوچکی شرکت نداره
      سونی الان بعد از ۲۰ سال گوشی ساختن (قبل اریکسون و با اریکسون و بعدش) فقط یک مورد انفجار داشته اونم xperia t3 بوده که صاحبش خودش گفته از فست شارژ استفاده کرده در حالی که t3 فست شارژ ساپورت نمیکنه

      • the next big thing گفت:

        رو چه حساب میگی کیفیت ساخت پایینی داره؟چی برا اثبات حرفت داری
        وقتی کل سایتای فناوری بالاترین نمره رو بهش دادن
        ۶ ماه اس ۷ اج دارم به قدری ازش راضی ام که حاضر نیستم با گوشیای سال بعد برندای دیگه عوضش کنم
        بله نباید مشکل باشه ولی سوال من اینه که کدوم شرکت با این نوع مشکلات رو به رو نشده؟گوشی آیفونم تو حیب یکی خم شد و ترکید
        یعنی رو یه استانادایی میگید کیفیت ساختش پایینه آدم شاخ در میاره و جالب اینکه میگی خودت میدونی!
        نه عزیزم من نمیدونم ولی ممنون میشم غیر از ان باتری بگی چیه نوت ۷ مشکل داره.اگه داریش از تحربیاتت برامون بگو
        یه سری ترول ریختن تو سایتا که آی هنگ میکنه آی فلان در حالی که گوشی رو ندارن و جالبیش اینه که اونایی که دارن دارن لذت میبرن
        ببین چقدر احمقانه س این نظیه که سر دبیر the verge پست گذاشت که من نوت ۷ دارم و هیچ مشکلی نداره و بهانه نگیرید

      • HEDAYAT گفت:

        دوست عزیز
        واقعا درک نمیکنم خم شدن گوشی رو چطور با انفجار اون مقایسه میکنی
        برای هیچ شرکتی انفجار ۳۵ تا گوشی (این تعداد به سامسونگ گزارش شدن) توی یه هفته اتفاق نیوفتاده که بعدش عذرخواهی نکرده باشه
        این وظیفه همه ی شرکت های اصیل هست که درابطه با مشکل محصولشون هشدار بدن

        بزار منم یه مثال برای جنابعالی بزنم؛ سونی در رابطه با مشکل گرم شدن اکسبریا z4 کنار همه ی نمایندگی های فروش این گوشی هشدار مشکل این گوشی رو داد؛ این مشکل اصلا قابل مقایسه با انفجار گوشی نیست!
        سامسونگ برای مشکل مدیریت رم s6 جایی هشدار داد؟سامسونگ هنوز گوشی ۴ سال قبلشو بشتیبانی میکنه؟
        بله از خیلی جهات دیگه که شما نگاه کردی هم میشه نگاه کرد!

        لطفا دستوردارید دیگه؛ مشکلیه که هست و خود سامسونگ هم اونو تایید کرده ولی یه عده هنوز هم دارن انکار میکنن
        یعنی واقعا اینکه سامسونگ مشکل این گوشی رو قبول کرده انقدر قابل ستایشه؟؟

      • kyuzaemon گفت:

        مشکلات نوت ۷ از جمله خش افتادن دکمه هوم ، کرش نرم افزاری مکرر ، گیر کردن قلم و مهمتر از همه انفجار نشان از کیفیت ساخت پایینه
        در مورد عذرخواهی هم سونی بابت سه هفته قطعی پی اس ان ارشد ترین مدیراش جلوی مردم سرشون رو رو میز گذاشتن

      • the next big thing گفت:

        بله کرش کردن رو از کجا دراوردی؟وااای اینارو از کجا میارید شما
        انگار نوت ۷ داشته از بس کرش کرده رفته فروخته،عزیزم منو شما نوت ۷ رو هنوز از نزدیک ندیدم،پست the verge رو یادت رفته که گفته همش بهانه س ایرادایی که از نوت ۷ میگیرن
        دمت گرم،یعنی قلمو برعکس بکنی تو گوشی و گیر کنه میشه ایراد
        پس ایرادای دیگه هم من میگم‌اضافه کن
        ایراد شکستن نوت ۷ در صورت پرت شدن از برج میلاد
        ایراد شکستن صفحه نمایش بر اثر برخورد گلوله

      • the next big thing گفت:

        دوست عزیز این انفجار باتری یه ایراده
        ولی خم شدن گوشی هم ایراده
        حالا درسته این یکی ممکنه کمی خطر جانی هم داشته باشه ولی سر آیفون ۶ پلاسم مردم ۱۰۰۰ دلار پول دادن بابت گوشی و گوشیاشوت مثل آب خوردن تو جیباشون خم میشد
        چجوری برخورد شد باهاشون؟عذر خواهی در کار بود؟
        من نحوه برخورد رو میگم
        اون مشکل خم شدن هم گسترده تر بود هم کم از این مشکل باتری نداست
        ۱۰۰۰ دلار گوشی مثل آب خوردن غیر قابل استفاده میشد

      • kyuzaemon گفت:

        شما چون ترولی فقط تیتر رو میخونی the verge اصل بحثی که مطرح کرده بود راجع به پرفورمنس گوشی توی بنچمارک ها بود و نوشته بود بنچمارک ها دروغ میگن من از نوت ۷ استفاده کردم و پرفورمنس دستگاه مشکلی نداشت
        راجع به کیفیت ساخت که بحث ماست صحبتی نشده بود

      • Nokia.king گفت:

        یعنی چی‌گوشی با کیفیت ساخت پایینه آخه شماها که ختی ماکت گوشی رو‌هم ندیدی چطور میگی بیکیفته ؟؟ یه نقص فنی بود توی کنترلر باطری که برطرف شد جوری حق بجانب میحرفی وو سم پاشی میکنی :wacko: هیچ اسیبی به کسی نرسیدن مساله تموم شده .نکنه باید بابت اینکه ممکن بود به کسی آسیب برسه هم خسارت بده؟؟ شما هم صبح از خونه میری بیرون ممکنه ماشین بزهنه بهت ولی هنوز سالم و سرحالی . یه چیزی بگید که بگنجه

    • smarter phone گفت:

      باز سامسونگ اونقد شرافت داشت اعتراف کرد که مشکل داره و رفعش میکنه!! و تقاص هم میده!!
      کدوم شرکت میلیاردها دلار خسارت متحمل میشه تا جبران کنه؟؟
      دوستی که میگی خطر جانی داره مگه تو استرالیا آیفون تو حیب بنده خدا ترکید؟؟
      مردم ما اینقد که واسه نوت ۷ داستان ساختن اگه واسه سایپا و ایران خودرو همینقد پیگیر بودن الان اینقد ماشین لگد تو خیابونا نبود!!
      بهرحال حقیقتیست که نوت ۷ بهترین گوشی دنیاست و بزودی با رفع مشکل عنوان best smartphone 2016 رو به خودش اختصاص خواهد داد

  4. galaxy گفت:

    بابد با تمام قدرت جبران کنن و مشتریها هم ببخشن همه اشتباه کردیم و دوست داشتیم بخشیده شیم
    پس ببخشبد سامسونگو

  5. SONYXPERIAX گفت:

    بدون شک من بعنوان استفاده کننده از محصولات سونی، اصلا از اتفاقات نوت ۷ خوشحال نیستم. اما فراموش نکنیم همه چیز در این دنیا کارما داره. کم نبود مواردی که سامسونگ موبایل، تخریب میکرد بقیه رو. داستان فن بوی رو یادمونه همه. حتی در سایت ردیت شخص مارکوس برنلی هم اشاره کرده بود به رشوه های سامسونگ به یوتوبرها برای تخریب برندها. اینکارها اثرش برمیگرده به شخصی که انجامش میده. میلیونها دلار رف جهت دهی اخبار و افکار کرد برای تخریب برندی مثل اپل، حالا میلیاردها دلار باید خسارت این افتضاح رو بده. از هر دست بدی از همون دست میگیری. امیدوارم درس عبرت بشه واسه این کمپانی. سونی رو ببینید بدون جوسازی داره ارم آروم پیش میره. کیفیت میده به مردم. و امنیت روانی.

    • the next big thing گفت:

      خم شدن آیفون های اپل،هاله صورتی رنگ دوربین سونی،داغ شدن اچ تی سی وان ام ۹،اینا کارمای چیه؟
      اصلا همین که یه شرکت کلا ناکامه و اصلا هیچ دستگاهیش نمیفروشه کارمای چیه؟
      همون مارکوس برنلی بالاترین نمرات رو به دستگاه های سامسونگ میده تو بررسی هاش
      کدوم میلیارد ها دلار،کلا یه میلیارد دلار خسارتش میشه که برای سامسونگ پول خرده

    • galaxy گفت:

      اره بابا سونیم هر سال بهتر میشه سال پیشم در جهت بهتر شدن یه حرکت زد گارانتی ضد اب رو برداشت و گفت کی گفته ببرین زیر اب ما هر چی تیزر ساختیم تا الان الکی بود در حد همون بارون نگه دارید وگزنه ما گارانتی نمیکنیم
      خیلی ساده ای که فک میکنی همه دارن سالم پیش میرن فقط سامسونگ داره زیر ابی میره بابا همه به فکر سودن اپلم جور دگ گوشی ای که زیر سیصد دلار براش هزینه برداشته رو میده نهصد دلار دگ چی میخوای
      سامم اشتباه کرد و تاوانشم میده

      • kyuzaemon گفت:

        ژاپنیها رو نمیشناسی واقعا شرکت های ژاپنی پول واسشون مهمترین چیز نیست
        خیلی ارزش های بیشتری دارن
        آکیو موریتا بنیانگذار سونی بعد از اولین سفرش به امریکا گفته بود که تعجب میکنم که شرکت ها در اینجا هیچی چیز به جز پول واسشون مهم نیست

      • hamidreza2000m گفت:

        تمام شما که ظاهرا طرفدار سامسونگ هستیم خیلی بد دارید دفاع میکنید! میدونید چرا فروش سونی اومده پایین؟ چون یه زمانی گوشیاش داغ میکردن و همه جا در جوابش میگفتن مگه بقیه داغ نمیکنن؟ اچ تی سی هم همینطور ، یه زمانی هاله بنفش داشت یا یه زمانی ساپورتشون ضعیف بود والان به این روز دچار شدن ، من به شخصه اگه زمانی قصد تعویض گوشی داشته باشم ترجیح میدم گوشیم هاله بنفش داشته باشه یا داغ بکنه یا هنگ بکنه ولی ترس این رو نداشته باشم که یکهو زندگیم بسوزه و خاکستر بشه در اثر انفجار گوشیم! الان خیلی از والدین گوشیشون رو میدن به بچه ها بازی کنن ، خیلی وقتها هم پیش میاد که در حین شارژ بچه ها باهاش بازی کرده باشن میدونین چه فاجعه ای میشه که اگه گوشی تو دست اون کودک معصوم بترکه؟! التماس تفکر!

      • Nokia.king گفت:

        همین شرکت تویوتا که نقص فنی داشت در پدال ترمز و‌عده ای کشته شدن و اومد صدها هزار ماشین رو فراخوان داد و اومد جلو مردم خم شد و عذر خواهی کرد میشه راجبش توضیح بدید؟؟ آیا کار بدی کرده ؟؟ حادثه جانی هم داشته . نظرتون چیه ؟؟ چون شرکت ژاپنی بوده چه استدلالی دارید ؟؟؟

    • smarter phone گفت:

      دوست عزیز
      هیچ شرکتی به اندازه سامسونگ نواوری نداشته!!
      زبان طراحی فقط در گوشی یامسونگ معنی داره!!دهها طرح مختلف!!
      اون زمان که استیو جایز رو استیج راه میرفت و گوشی بزرگ رو مسخره میکرد سامسونگ با سری نوت داست تجربه کسب میکرد!! حالا بع د از مدتها اپل فهمید که گوشی بزرگ اولید کنه!!
      شما ببین ایفون ۴ با گالکسی اس۲ اومد!! اپل چقدر جلوتر بود!!
      اما الان اس ۷ سامسونگ که هیچ!! نوت ۵ و اس ۶ اج سامسونگ از اپل فرسنگها جلوتره!!
      و به این میگن رشد!!
      این نقصانهای کوچک قابل رفعه
      گالکسی نوت ۷ با رفع اشکال برخواد گشت و برترین گوشی سال خواهد بود

      • Kamix.1353 گفت:

        حمید
        نظرت مطلقا برای من که اس۷ اج دارم و حتما نوت رو میخرم مهم نیست.این پست مربوط به سامسونگه و تو میتونی آرزوهات رو تو پستهای سونی بزاری.بقیه کامنتت ارزش خوندن نداشت.فقط خراب اون قسمت شدم که شما ژاپنیها رو نمیشناسید :wacko:
        ببخشید ما ایرانی هستیم.نمیدونستیم ااسم ژاپنی هست حمید.

  6. pm2me4love گفت:

    دوستان عزیز در تیم ترنجی لطف کنید یه تحقیقی انجام بدید آیا سری جدید و بدون نقص نوت ۷ که در آینده ایی نزدیک وارد بازار میشه از لحاظ اسمی و یا کدی و ……..تفاوتی هم داره با سری قبلی که دچار مشکل بود ؟؟؟؟؟

    چون الان خیلی از دوستان گوشیهاشون رو از مغازه های موبایل فروشی خریداری میکنن و به نمایندگی دسترسی ندارن و امکان داره این مغازه های برای جلوگیری از ضرر گوشی های معیوبشون رو بزارن انبار و با فروش مجدد گوشی های بدون نقص توسط نمایندگی دوباره گوشیهای معیوب قدیمی رو که خریداری کرده بودن رو خارج کنن و به ملت بفروشن .

    تشکر فراوان :rose:

  7. REZA REZA گفت:

    حالا باز خوبه سریع جمع اوری میکنه.ولی فک نکنم زیاد کسی مشتاق باشه نوت ۷ رو بخره هم بخاطر این همه موج منفی هم بخاطر اینکه گوشی دوباره باز میشه !

  8. Reza76 گفت:

    دوستان عزیزم فارق از نوع برند همه ما تعصبات الکی رو روی بعضی برندها ناخودآگاه داریم. مثلا خود من از ۳ سال پیش تا۶ ماه پیش از زد۱ سونی تا زد ۵ رو داشتم و متاسفانه روی برند سونی کاملا تعصب داشتم . الان کاملا آگاهم وقتی آدم برای گوشی پرچمدارش هزینه زیادی می کنه ناخودآگاه نسبت به انتخابی که کرده تعصب پیدا میکنه. به نظر من تعصب به چیزهایی مانند ناموس ،خاک ، پرچم کشور مون تا حدی که باعث آزار کسی نشه کار درستیه. ولی واقعا آیا ارزش داره بخاطر اینکه من فلان موبایل رو دارم ، دوست دیگم رو بابت انتخابی که کرده مورد تمسخر قرار بدم؟؟ به نظر من هر برندی که به مشتریش بیشترین احترام رو بذاره چه سونی چه سامسونگ چه اپل چه الجی و … باعث بیشتر شدن مشتریاش میشه. کار شرکت سامسونگ در تعویض گوشی های نوت ۷ که براش هزینه زیادی رو هم داره که حدودا ۷ میلیارد دلار براش آب میخوره ( دقت کنید که بودجه کل ایران در سال ۹۵ حدودا ۳۰ تا ۴۰ میلیارد دلاره) یعنی ایجاد اطمینان در مشتریهاش و کار ارزشمندیه. اگه این کار رو فقط تو اروپا یا آمریکا می کرد می گفتیم از شکایت و ضرر میلیاردی شکایت ها می ترسه. اما واقعا توی ایران و خاورمیانه که شیر تو شیره و هیچ شکایت قانونی از برند خارجی رو نمی تونی به راحتی دنبال کنی باز پس گیری گوشی ها ی معیوب رو باید تحسین کرد و کار بسیار ارزشمندیه. امیدوارم تما برندها به نظر طرفدارهاش احترام بذارن. من خودم زد۳ داشتم و هاله صورتی تو عکسهاش بود که با ضرر عوض کردم ، سونی آیون داشتم تو فیلمبرداری فول اچ دی لگ می زد هر چقدر کاربرا گفتند انگار نه انگار. ( تجربه دیگه ای از مشکلات برند های دیگه ندارم چون جز سونی ند اشتم). آخرین گوشیم هم زد۵ بود که واقعا گوشی روونی بود ولی طراحیش و دوربینش که فاقد لرزشگیر اپتیکال ، تنظیمات دستی مناسب و نویز زیاد بود دیگه نتونست من رو برای خرید سری بعدی سونی قانع کنه. امیدوارم دوستان فارق از تعصب قبل از خرید با تمام موبایل هایی که در جاهای مختلف می تونند تجربه کنند کار کنند، عکس بگیرند و.. وسپس گوشی مناسبشون رو بخرند. خیلی ممنون از توجه شما

  9. Ali Mousavi گفت:

    بهتره همه امیدوار باشیم کمترین ضرر مالی به خریدار برسه
    ولی کلا درس عبرتی شد برای من به شخصه اینکه زود پرچمدار نگیرم

  10. rayan گفت:

    برای یک شرکت بزرگ و معتبر مثل سامسونگ باید بعید باشه ولی احتمال میدم بعلت زود عرض شدن این گوشی بطور ۱۰۰% تست های لازم انجام نشده . چون خطا نباید بیشتر از یک در میلیون باشه. و این برای سامسونگ یک فاجعه است. گرچه خسارت میلیاردی در بر دارد ولی مطمان هستم سامسونگ از پس مشکل در طی چند روز بر میاد.و خریداران این گوشی نباید نگران باشند. کاش اپل هم اگه مشکلی برای گوشی هاش پیش بیاد برا ما ایرانیا هم تعویض کنه.مثلا تو ۶اس دکمه ولوم و پاور میره داخل وهومش لق میشه یا وای فای از کار میفته یا تاچ ایدیش بدون دلیل غیر فعال میشه و حتی دوربین اصلیش هم بدون افتادن از کار میفته. در صورتی که نوت ۲ الان چهار ساله استفاده میشه و هیچ اشکالی پیدا نکرد. امیدوارم هم برای سامسونگ هم برای ایفون این مشکلات پیش نیاد . ۲ روز دیگه ایفون معرفی میشه بی صبرانه منتظرم . آخه ایفون ۶ اسم را بخاطر موارد بالا ردش کردم و الان بدون ایفونم. 😉

    • far_zad گفت:

      دوست عزیز

      این مشکل چیزی نیس که با تست کردن مشخص بشه.
      مثلا شما میخوای مقاومت گوشی رو تست کنی میای تو دستگاه زیر فشار قرار میدی و میفهمی بعد چه مقدار نیرو دستگاه خم میشه. یا مواردی دیگه هم اینجوری تست میشن.

      اما تو این مورد سامسونگ واقعا بدشانسی آورده. این مشکل باتری با تست سامسونگ مشخص نمیشه. بلکه باید سازنده باتری اونو تست کنه و از کیفیت محصولش مطمینشه. مشکل باتری اینطوری نیس که مثلا یه بار زدی شارژ منفجر شه تا سازنده تو تست شارژ بفهمه مشکل داره یا نه. این مشکل ممکنه با ۱ بار شارژ اتفاق بیفته ممکنه با ۲۰ بار شارژ. برا همین هست سامسونگ داره همه دستگاهها رو جمع آوری میکنه تا مطمین شه چه دستگاههایی مشکل دارن.

      در واقع سهل انگاری تو سرهم کردن باتری (حالا کدوم شرکتی تو چه تعداد باتری این کار رو کرده) باعث این مشکل هست وگرنه تو خط تولید و کنترل نهایی گوشی از طرف سامسونگ قصوری اتفاق نیفتاده.
      این مشکل میتونس برا هر برندی بیفته و بدشانسی نوت۷ بود که قرعه کار به نامش خورد.

      خواستیم بعد ۳ سال گوشی عوض کنیم. اینم از شانس ما.

      • Nokia.king گفت:

        داداش نگران نباش سری جدید که بیاد با خیال راحت خرید کن

      • far_zad گفت:

        نگران نیستم.
        من پیش خرید کردم. البته ساکن ایران نیستم.
        این برنامه ها نبود تاریخ تحویل گوشی مشخص نبود. حالا که این چیزا پیش اومده واقعا کی میخوان تحویل بدن روشن نیست. همش به سونی ایراد میگرفتیم که تاریخ معرفی و تاریخ تحویل ۲ ماه باهم اختلاف داره، حالا به سر خودمون اومد.
        هرچند برا پیش خرید هنوز مبلغی از حسابم کم نشده ولی دوس دارم زوتر به دستم برسه.
        منی که به جز نوت به گوشی دیگه ای نمیتونم فکر کنم صبر میکنم اما خیلیای دیگه به احتمال زیاد از خریدش منصرف خواهند شد.

  11. Nokia.king گفت:

    شهامتش ستودنیه سامسونگ و میشه گفت بعد از این قابل اعتماد ترین گوشی برای خریدن میشه . چون بشدت روی سری های جدید تمرکز میشه و کنترل کیفی میشه

  12. CHALTON.B گفت:

    افرین افرین به سامسونگ که چه با گارانتی چه بی گارانتی رو فرا خوانده و گفته پس میگیریم حتی اونایی هم که مشکلی ندارن،حالا یری جدید رو دیگه پر کیفیت تر میده بیرون،خدا رو شکر این مشکل هم حل شد،ولی ترول های سونی . اپل هنوز پا برجا هستن جالب اینجاست که این ترول هایی که میان از سونی و اپل دفاع میکنن خودشون گوشیهاشون یه چیز دیگست فقط میخوان ترول بازی در بیارن تا تو دید باشن.

  13. javad251 گفت:

    من واقعا چند روز خیلی خندیدم دمتون گرم دیگه کمه فشه ……بدید بهم مخصوصا این آقای نوکیا کینگ که فک میکنم تو دوره دبیرستانش گیر کرده.
    از اینا گذشته شاید بعضی معنی مشتری مداری رو با این سن و سال نفهمن خیلی جالبه میگن از بین نوت ۷ ها تا امروز فقط ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ منفجر شده دوسته خوبم فک نمیکنی این آمار هر روز داره بیشتر میشه؟؟؟؟؟ هر روز یکی به یکی دیگه داره اضافه میشه میخوای سامسونگ بعده این که تعداد انفجار به ۵۰ درصد رسید و خسارت جانی داد اقدام کنه؟؟؟؟؟؟
    مشتری مداری یعنی : مشتری اعتراف کنه مشکل از اون بوده یا به عبارتی خودش دستگاه رو خراب کرده سامسونگ بپذیره تعویض کنه اما وقتی خوده سامسونگ گوشی رو ساخته که مشکل کوچیک نه یه مشکل بزرگ پشتشه که ممکنه جونه یه انسانو ازش بگیره به این میگن مشتری مداری کار به جایی داشت میکشید که سازمان های بالا دستی داشتن اقدام میکردن که سامسونگ……..
    دوست عزیزم زد۳+ رو یکی از دوستام حدود سه ماه داره و تو نسخه اولیه کمی داغ میکرد که الان کاملا حل شده در ضمن سونی این مشکل رو قبول کرد و برای همه بر طرفش کرد این یه وظیفه بود نه مشتری مداری دقت دارید وظیفه وقتی یک جنس معیوبه یا باید درستش کنی یا باید تعویضش کنی
    در رابطه با مشکل زد آب چون گوشیای سونی از سال ۲۰۱۲ تا امروز زد آب هستن بیشترین تجربه ها رو داره حتما یه دلیلی داشت که توصیه کرد زیر آب استخر نبرن چون انتظارات مشتری بالا بود و یک سری استاندارد ها رعایت نمیشد مثل عمق، یا آب شیرین و ……. دیگه این بود در حد سواد و دانسته های ما
    سامسونگ رو مسخره نمیکنم ولی فروش اولویت داره براش چون اینو ثابت کرده جونو با پول میخره و براش مهم نیست حالا هر کسی یه شعوری داره دیگه :rose: :heart:

    از آقای نوکیا کینگ عزیزم سخصا بابت بالا عذر میخوام :heart:

  14. milad.tech گفت:

    آفرین به این مشتری مداری
    کار سامسونگ عالیه
    مطمئن بودم بی گارانتی هارو هم فراخوان میکنه چون تو ایران به صورت مستقیم داره فعالیت میکنه نه با واسطه
    حالا فکرشو بکنید اگه برای برند دیگه ای غیر از سامسونگ و بدون گارانتی مشکلی از هر لحاظ پیش بیاد تکلیف چیه؟
    مثلا برد گوشیهای ال جی G4 که خود به خود میسوزن
    نمایشگرای ال جی که پیکسل سوخته دارن
    گوشیهای قبلی اپل که مشکل داشتن مثلا آنتن ایفون ۴
    یا نشت نور از کنار پنل آیفون ۵ یا رنگ پریدگی و خورده شدن شاسیش یا خم شدن آیفون +۶
    یا سوختن برد در z و z2 و مرگ مغزی پردازنذه هر دوشون
    من که ندیدم کسی کاری برای ایرانیا انجام بده اون موقع :negative:
    آفرین به سامسونگ.تو دنیای که کسی ارزش برای ما قائل نیست سامسونگ داره بهمون احترام میذاره
    اینو خارج از تعصب دارم میگم و با دید بازتر نسبت به کل کالاها و اجناس و حتی اتومبیل

  15. Darkgroom گفت:

    یک درصد فکر کنین این کار سامسونگ برای مشتری مداریه
    قضیه خیلی جدی تر از این حرفاست
    وقتی شرکت داره تمام گوشی های با گارانتی و بدون گارانتی رو به اینصورت جمع آوری میکنه مطمئن باشین چنان گندی پشت پرده زده شده و اینا علنی نمیکنن که اون سرش ناپیداست
    مگر نه اینکه انفجار تو نسخه های قبلی هم بوده و سامسونگ اینطور به تکاپو افتاده نیفتاده بود ! صد در صد قضیه خیلی بیخ داره و چیزی نمیگن
    مطمئن باشین اگه سامسونگ این ۷ میلیارد رو ضرر نمیداد و این گوشیارو تعویض نمیکرد، انقد تلفات جانی میرفت بالا که سامسونگ باید ۷۰ میلیارد فقط دیه ی شاکیا رو پرداخت میکرد …. به نظر من این کار سامسونگ جلوگیری از ضرر بزرگتر بود نه مشتری مداری

  16. shabzendedar گفت:

    حالا با خیال راحت یک ماه دیگه از نمایندگی این گوشی دوست داشتنیو بخرید. اینایی که مسخره میکنن یا شوخی :rose: خودشون میدونن این گوشی در خور و قابل ستایشیه فارق از برندی که این گوشیو ساخته. و منو که شیفته کرد.

  17. A better life گفت:

    واقعا بعضی ها کاسه داغ تر از آش میشن
    واقعا برازنده اید برای سهام داری سامسونگ

  18. hamed گفت:

    آره آره زودتر این مایه شرمساری رو از بازار جمع کنید . تا آبروی سامسونگ بیشتر از این نرفته .

دیدگاه خودتان را بنویسید

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید