حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی بعدی اندروید احتمالا بیلد NDE63B اندروید ۷٫۱ نوقا خواهد بود؛ پیکسل و پیکسل ایکس‌ال با این نسخه عرضه خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

اندروید نوقا (۷٫۰) به تازگی توسط گوگل رسما منتشر شده است و تاکنون تنها نکسوس‌های تحت لیسانس این کمپانی توانسته‌اند آخرین نسخه‌ی اندروید را دریافت نمایند. گوگل در سال‌های قبل بعد از انتشار هر نسخه‌ی جدید از اندروید٬ یک نسخه‌ی جدید از تلفن‌های مخصوصش را وارد بازار می‌کرد اما امسال ظاهرا ماجرای متفاوتی در حال رخ دادن است.

با ترنجی همراه باشید…

براساس اطلاعاتی که به تازگی توسط منابع مطلع فاش شده است که نشان می‌دهد امسال خبری از نکسوس‌های جدید نخواهد بود و گوگل می‌خواهد تلفن‌های خاص خود را با برندی جدید وارد بازار کند. گوگل در این برند تمرکز بیشتری بر روی تلفن‌های ویژه‌اش خواهد داشت و در روند ساخت نکسوس‌ها در بخش سخت‌افزار سهیم خواهد بود.

بروزرسانی بعدی اندروید احتمالا با نام اندروید ۷٫۱ عرضه خواهد شد. به گفته‌ی منابع معتبر در ارتباط با HTC دو نکسوس جدید ساخته‌ی گوگل / HTC که با رمز  Sailfish و Marlin شناخته می‌شوند با اندروید ۷٫۱ خالص گوگل پا به میدان خواهند گذاشت.

این منبع مطلع همچنین گفته است که بیلد نامبر بعدی اندروید با نام NDE63B شناخته خواهد شد. با توجه به آن‌که گوگل تنها یک رقم به سمت راست شماره‌ی اندروید اضافه کرده است شاهد تغییرات جدی و بنیادین در نسخه‌ی ۷٫۱ نخواهیم بود.

این بروزرسانی احتمالا از ماه اکتبر برای نکسوس ۶ ٬ ۵X ٬ ۶P و نکسوس ۹ منتشر می‌شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Next-Nougat-update-could-be-Android-7.1-build-NDE63B-shipping-with-Google-Pixel-and-Pixel-XL_id85018″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com