حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا رابط کاربری Flyme 6 همراه با میزو Pro 7 در تاریخ ۱۳ سپتامبر معرفی می‌شود؟

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

سری میزو Pro که نوامبر سال گذشته با ارائه‌ی میزو Pro 5 آغاز شد همیشه مشخصات فنی قدرتمندی درون خود داشته است. Pro 5 از چیپست پردازنده‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ بهره می‌برد. آوریل گذشته هم میزو Pro 6 با چیپست ده هسته‌ای مدیاتک Helio X25 رونمایی شده بود. در ۱۳ سپتامبر تنها پنج ماه بعد از رونمایی Pro 6 میزو از نسل بعدی این سری یعنی میزو Pro 7 رونمایی خواهد کرد. این گوشی با پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ که سامسونگ در گلکسی S7، S7 Edge و نوت ۷ از آن استفاده کرده، تولید خواهد شد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بر اساس گزارش‌های رسیده که امروز منتشرشده میزو در کنار رونمایی از Pro 7 ربط کاربری جدید خود Flyme 6 را نیز معرفی خواهد کرد و می‌توان حدس زد که از این رابط کاربری در Pro 7 استفاده خواهد شد.

بر اساس نتایج بنچمارک AnTuTu میزو Pro 7 صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ خواهد داشت و در کنار پردازنده‌ی مذکور اگزینوس ۸۸۹۰ از ۴ گیگابایت رم LPDDR4 و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز بهره خواهد برد. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی وظایف عکاسی و فیلم‌برداری را بر عهده‌دارند. اندروید نسخه ۶٫۰٫۱ هم سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول خواهد بود.

عکس‌های لو رفته از این محصول صفحه‌ی دو طرف خمیده‌ی Pro 7 را نشان می‌دهند و دیگر ویژگی‌ها در کنار قیمت این گوشی ۱۳ سپتامبر مشخص خواهند شد؛ با ما همراه باشید.

pro7

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Flyme-6-to-be-introduced-on-September-13th-along-with-Meizu-Pro-7_id84971″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mustafa Keftanzadeh

خیلی قشنگه این گوشی :yahoo: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش