حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

براساس گزارش‌های جدید، دسترسی به قسمت ماژولار الجی V20 از ناحیه کشویی “پشت” دستگاه امکان پذیر خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

همانطور که می‌دانید، تا رونمایی رسمی از تلفن هوشمند جدید الجی یعنی الجی V20 تنها دو روز باقی مانده است و در همین مدت، موج اخبار و شایعات پیرامون دستگاه همچنان در جریان است. یکی از ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود در الجی V20 استفاده شود، طراحی ماژولار مشابه الجی G5 است. حال براساس گزارش جدید، الجی V20 به طراحی ماژولار برای یک دستگاه بزرگ با اندازه فبلت مجهز خواهد شد اما شاید شکل و شمایل آن شبیه به چیزی که در G5 شاهد هستیم نباشد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

LG-V20-could-get-a-slide-out-door (1)

الجی در زمان رونمایی از G5 مانور زیادی بر روی طراحی ماژولار این دستگاه و البته دوستان G5 داد، اما در الجی V20 به نظر می‌رسد که شرایط کمی متفاوت‌تر است. براساس گزارش یک منبع کره‌ای، الجی V20 به یک قسمت کشویی در پشت و سمت راست دستگاه مجهز شده است و قسمت پایینی نیز برای دسترسی با باتری، سیم کارت و کارت حافظه جانبی استفاده شده است. این منبع همچنین چند رندر از این حالت الجی V20 منتشر کرده است که البته مشخص نیست که آیا این رندرها صحت دارند یا خیر. درحقیقت این اولین باری نیست که شاهد یک بخش کشویی در پشت دستگاه هستیم، چرا که تلفن هوشمند محبوب اچ‌تی‌سی دیزایر HD نیز از طراحی مشابهی در این بخش بهره می‌برد.

LG-V20-could-get-a-slide-out-door

متاسفانه، حالت ماژولار در الجی G5 کمک چندانی به فروش این دستگاه نکرد و برای همین، کره‌ای‌ها قصد دارند که با اعمال تغییراتی مثبت، فروش الجی V20 را بهتر از پرچمدار نیمه اول سال کنند. تا به اینجا می‌دانیم که الجی V20 به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD، چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، چیپست ۳۲ بیتی DAC برای افزایش کیفیت صدا، دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، باتری قابل تعویض ۴۰۰۰ میلی آمپری و اندروید ۷ به صورت پیش فرض روانه بازار شود. درکل تا رونمایی از این محصول مدت زیادی باقی نمانده است پس می‌توان به زودی، شاهد اطلاعات رسمی پیرامون این محصول باشیم.

LG-V20-could-get-a-slide-out-door (2)

نظر شما چیست؟ شما چه انتظاراتی از الجی V20 دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-V20-will-ditch-modular-in-favor-of-a-sliding-rear-door-says-report_id84949″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AliGH002

بهش امید زیادی دارم امیدوارم موفق بشه :rose: :yes:
یک نوآوری جدید در راه است B-) :yahoo:
Lifes Good When You Play More :rose: B-)

سعید

امیدوارم الجی خیلی پر قدرتر از زمان جی ۲ برگرده چون تلاشش قابل ستایش واقعا لایق بهترین هاست.

ali™reza

هیچ خبری از تکنولوژی جدید صفحه نمایش نیست. انگار باید به صفحه نمایش IPS پر مصرف ال جی عادت کنیم یکی نیست به مدیران ال جی بگه با دست خودتون دارین ال جی رو نابود میکنین

mohsentr

ال جی استاد خلاقیته

riofarina

من تنها انتظاری که ازش ندارم ماژولار بودنشه.
انتظارای من
باتری خیلی خوب :heart:
صفحه نمایش عالی :heart:

Ramin 8890 gamer

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپره قابل تعویض !!!!!!
?????????????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs