حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی‌های آیفون ۷: پردازنده‌ی ۲٫۴ گیگاهرتزی A10، سه گیگابایت رم، ضد آب در رنگ‌های جدید

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

امروز شایعات جدیدی در مورد آیفون ۷ از طریق KGI Securities، که یک شرکت سرمایه‌گذاری تایوانی است، منتشرشده و جزئیات زیادی را در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus به‌دست‌آمده است و مغایرتی با اطلاعات قبلی که از  این دستگاه‌های جدید داشته‌ایم ندارد.

در ادامه در با ترنجی همراه باشید

بر اساس اطلاعات KGI، چیپست A10 اپل با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز پردازنده‌ی آیفون ۷ خواهد بود که احتمالاً از پردازنده A9 اپل که فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی داشت و قلب تپنده‌ی خانواده‌ی آیفون ۶ بود و همین‌طور از پردازنده‌ی A9x با فرکانس ۲٫۲۶ گیگاهرتزی iPad Pro نیز سریع‌تر خواهد بود.

آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus سه گزینه برای ظرفیت حافظه‌ی داخلی خواهند داشت: ۳۲ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت و حداقل ۵ رنگ مختلف نیز برای انتخاب موجود خواهد بود؛ در کنار رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رزگلد این دو گوشی جدید رنگ‌های مشکی تیره و مشکی پیانو نیز خواهند داشت. در شروع به نظر می‌رسد رنگ مشکی پیانو به‌صورت اختصاصی برای مدل‌های آیفون ۷ با ظرفیت حافظه‌ی داخلی بیشتر تولید خواهد شد.

گفته‌شده که آیفون ۷ Plus با ۳ گیگابایت رم تولید می‌شود درحالی‌که نسخه کوچک‌تر همچنان مانند آیفون ۶s تنها ۲ گیگابایت رم خواهد داشت. احتمالاً یک گیگ رم بیشتر در آیفون ۷ Plus به دلیل وجود دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در این محصول است که این دوربین از زوم اپتیکال، لرزش گیر تصویر و چند اپلیکیشن نوری مخصوص نیز بهره‌مند‌است. جالب اینجاست که دو محصول جدید اپل برای تأمین نور عکس‌برداری در شب از ۴ دِرَخش LED استفاده خواهند کرد.

صفحه‌نمایش آیفون‌های جدید نیز احتمالاً با همان سایز و رزولوشن تصویر نسل قبلی این محصولات تولید خواهد شد و تنها ویژگی‌های بصری بیشتری از iPad Pro 9.7 به آن‌ها منتقل شده و درنتیجه محدوده‌ی رنگی وسیع‌تری خواهند داشت.

بر اساس شایعات این آیفون‌ها از حس‌گر مجاورت جدیدی بهره می‌برند که علاوه بر سرعت عمل بالاتر و فاصله سنجی بیشتر، چند ویژگی حرکات اشاره با دست هم برای این حس‌گر در نظر گرفته‌شده؛ به‌علاوه آیفون ۷ از سنسور کاملاً بروز شده‌ای برای ارتقاء Force Touch مخصوص به خود در این گوشی‌ها استفاده کرده است.

نهایتاً خانواده‌ی آیفون ۷ با دریافت گواهینامه‌ی IPx7 مانند ساعت هوشمند این شرکت ضد آب بوده و می‌توانند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری دوام بیاورند.

ازآنجایی‌که آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری سنتی را نخواهند داشت، اپل به‌عنوان جایگزین هدفون‌هایی که به درگاه لایتنینگ این گوشی‌ها وصل می‌شوند و تبدیل درگاه لایتنینگ به جک ۳٫۵ میلی‌متری را برای این گوشی‌ها عرضه خواهد کرد.

اپل در حال آماده شدن برای رونمایی این دو محصول در ۷ سپتامبر است. آیا شما هم مثل ما هیجان‌زده‌اید و منتظرید تا دست‌پخت جدید این شرکت را بچشید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-7-to-feature-up-to-3-GB-of-RAM-2.4-GHz-A10-processor-water-resistance-new-colors_id84945″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shahryar

اپل هرچی درس کنه میخرن ?،کاش اینو سام میدونست هیچوقت نمیتونه کسی که تصمیم خرید اپلو داره،نظرشو عوض کنه،بعدش لازم نبود اینقد با عجله گوشی بده بیرون تا به این وضع دچار شه.
بنظر چیزه خوبی از اب در میاد

Blue Tech

بخاطر همین بود سهم ۲۰% اپل از بازار تو پار سال امسال رسیده به ۱۴%!؟
واسه همینی که میگی بود که اس۵ یه فروش افتضاح داشت ولی الان اس۷ تو آمریکا فروشش از ۶اس هم بیشتر شده!؟
البته سامسونگ بی دقتی کرد سر نوت ۷ اینو قبول دارم اسمش رو بی دقتی میذارم نه عجله
عجله زمانی بود که مشکل از یو اس بی سیش بود نه باتری که تو این همه از گوشیاش داره میزنه

shahryar

پایین اومدن سهم اپل بخاطر سام بود؟استاد؟

Blue Tech

پ ن پ
سر مجاهدت های عمه ی خرزو خان بود
استاد سهم پارسال سام ۲۲٪ بود امسال شده ۲۸٪

Blue Tech

پ ن پ
سر ابتکارات بی نظیر نابغه قرن کازو جون خودمون بوده
استاد دقیقا ۶٪از سهم بازار کم شد اتفاقا ۶٪ درصدم به سهم سامسونگ اضافه شد و از ۲۲٪ به ۲۸٪ رسید
البته چینیام رشد کردن ولی بیشتر others ها رو others تر کردن میانرده های بدردنخور سامی رو گرفتن
البته برای شما که طرفدار شرکت اصیل و در others سونی هستین طبیعیه که اخبار رقابت این دو ابر شرکت رو دنبال نکنه

Blue Tech

اصلاح میکنم
۶% از سهم اپل تو بازار کم شده

1003

هر چی که هست میتونه جالب باشه واسه طرفدارش 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش