حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیلد ۱۴۳۹۳٫۱۸۵ ویندوز ۱۰ موبایل در بیلد فید دیده شد؛ آیا این ریز بیلد رسمی بعدی است؟

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

تقریبا یک ماه از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل می‌گذرد و ما در ترنجی در نقد و بررسی تخصصی به جدیدترین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل یعنی شاخه‌ی رد استون پرداختیم. با کلیک کردن بر روی لینک زیر می‌توانید نقد و بررسی زیر را بخوانید:

مایکروسافت طی روندی که پس از ویندوز ۱۰ به صورت جدی دنبال می‌کند پس از عرضه‌ی هر نسخه‌ی جدید٬ ریز نسخه یا ریز بیلد برای اصلاح مشکلات جزیی منتشر می‌کند. ویندوز ۱۰ موبایل رد استون ۱ بسیار پخته تر از قبل شده است اما هنوز هم از مشکلات جزیی زیادی رنج می‌برد. مایکروسافت می‌خواهد با عرضه‌ی نسخه‌های جدید از سیستم‌عامل خود٬ اوضاع را کمی بهتر کند.

با ترنجی همراه باشید…

ویندوز ۱۰ موبایل نسبت به روزهای اولیه‌ی عرضه‌ی رسمی از نظر سرعت و بهبود کارایی دچار تغییرات مثبتی شده است اما هنوز هم با مشکلات ریز و درشتی که دارد برای استفاده به عنوان یک سیستم‌عامل در یک تلفن شخصی آنچنان مناسب نیست. متاسفانه ویژگی سبک بودن ویندوزفون یا همان ویندوزموبایل به صورت کامل در ویندوز ۱۰ موبایل تعطیل شده است و مایکروسافت ویندوز ۱۰ موبایل را به یک پلتفرم سنگین تبدیل کرده است. در میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌ها عملکرد مناسبی از ویندوز ۱۰ موبایل دیده نمی‌‌شود و تنها در تلفن‌های پرچمدار مانند لومیا ۹۵۰ ایکس ال و لومیا ۹۵۰ می‌توانید یک عملکرد مناسب از ویندوز ۱۰ را شاهد باشید.

windows-10-mobile

بیلد فید مکانی است که اینسایدرهای مخصوص مایکروسافت (کسانی که نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ موبایل را زودتر از هر کس دیگری تست می‌کنند و پس از اطمینان یافتن از عملکرد خوب آن٬ مایکروسافت را در خصوص انتشار نسخه‌ی جدید راهنمایی می‌کنند) قبل از انتشار هر بیلد٬ شماره‌ی آن را در این سایت به اشتراک می‌گذارند. به گفته‌ی این منبع بیلد  ۱۴۳۹۳٫۱۸۵ بزودی برای کاربران ریلیز پیرویو و کاربران عادی در دسترس خواهد بود.

آخرین‌ نسخه‌ای که برای اینسایدرهای حلقه‌ی ریلیز پیرویو منتشر شده است ورژن ۱۴۳۹۳٫۱۰۵ نام دارد و با یک تفرق متوجه می‌شویم که ۸۰ عدد به رقم سمت راست افزوده شده است. این موضوع را اینگونه می‌توان تفسیر کرد که ردموندی‌ها بیش از ۸۰ تغییر جزیی و بهبود در نسخه‌ی جدید اعمال کرده‌اند و از نظر عملکرد این بیلد با توجه به حجم زیاد تغییرات جزیی٬ بهتر خواهد بود.

این نسخه در تاریخ ۳۱ آگوست ساخته شده است و مایکروسافت وقت زیادی دارد تا تغییرات لازم را در این نسخه اعمال کند. تجربه به ما اثبات کرده است که در مواردی مایکروسافت تمامی ریز بیلدها را برای کاربران عادی اینسایدر منتشر نمی‌کند و ممکن است هدف از ساخت این نسخه تنها انجام آزمایشات داخلی باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.nokiapoweruser.com/windows-10-mobile-anniversary-update-build-14393-185-shows-up-now/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]nokiapoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_Arash

پس از سالها کاربر ویندوز موبایل تصمیم به مهاجرت به اندروید گرفتم و الان بسیار از این مهاجرت راضیم.

کمبود نرم افزار تخصصی بزرگترین ایراد ویندوز موبایل و بسته بودن سیستم عامل و عدم شخصی سازی آن از دیگر ایرادات ان است.

Hadi MP

بنده هم دوباره این اشتباهو کردم،لومیا خریدم ،الان واقعا مصیبت میکشم :scratch: کمبود برنامه،ضعف و لگ سیستم عامل :negative:
انشالله هرچه زودتر XZ بیاد،کوچ کنیم اندروید :mail:

siavash-t

ببخشید، ولی فکر کنم منظورتون از ریز تو تیتر مطلب، ریلیز بوده باشه.

grimm

نه عزیز منظور ایشون آپدیت های تجمعی که بعد از آپدیت های بزرگ میاد بود چون فقط رفع باگ و حجم کمی هم دارن به بیلد های ریز یا همون ریز بیلد تشبحشون کردن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com