حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل اعلام کرد: ۸۸% از دستگاه‌هایی که iOS 9 برای آن‌ها عرضه‌شده این نسخه را نصب‌کرده‌اند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

اپل در صفحه‌ی مخصوص به توسعه‌دهندگان خود اعلام کرد که ۸۸ درصد از دستگاه‌هایی که iOS 9 برای آن‌ها منتشرشده این نسخه را نصب‌کرده‌اند؛ یعنی از هر ۱۰ آیفون، iPad و iPod جدید، ۹ دستگاه دارای iOS 9 هستند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با رونمایی احتمالی از iOS 10 در مراسم هفته آینده‌ی اپل، این شرکت امیدوار است که تجربه‌ی موفق استقبال از iOS 9 این بار هم تکرار شود. این در حالی است که ۵۰ در صد از به‌روزرسانی‌های انجام‌شده به iOS 9 تا پایان سپتامبر ۲۰۱۵ انجام‌گرفته بود و این میزان سرعت به‌روزرسانی نرم‌افزاری یکی از سریع‌ترین نمونه‌های تاریخ محسوب می‌شود. همین‌طور هنگامی‌که در ماه نوامبر نسخه‌ی ۹٫۱ این سیستم‌عامل عرضه شد ۶۶ درصد کاربرانی که از iOS 9 استفاده می‌کردند برای دریافت این به‌روزرسانی اقدام کردند.

Capture

باوجود همه‌ی دیدگاه‌های مثبت و منفی که نسبت به این سیستم‌عامل وجود دارد نمی‌توان منکر شد که وقتی صحبت از عرضه‌ی سریع و آسان به‌روزرسانی نرم‌افزاری باشد، اپل در این بخش پادشاه بلامنازع است، درحالی‌که دستگاه‌های اندرویدی به‌مرورزمان به‌روزرسانی می‌شوند و دستگاه‌های ویندوزی هم با مشکل توسعه‌ی مناسب در این زمینه روبرو هستند و به‌ناچار مجبورند منتظر بمانند اما کاربران آیفون و iPad با چنین معضلاتی روبرو نیستند و به همین شکل iOS جدید هم به‌محض ارائه شدن برای تمامی دستگاه‌های سازگار با این نسخه در دسترس خواهد بود.

iOS 10 به‌احتمال‌زیاد در همین ماه عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند منتظر حالت تیره، امنیت تقویت‌شده، شکلک‌ها بیشتر و مشکلات رفع شده به‌علاوه‌ی بهبود عملکرد عمومی این سیستم‌عامل باشند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/88-of-iOS-9-ready-devices-now-have-it-installed-says-Apple_id84964″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.EXCEPTIONAL

کاش واقعا دارک مد اضافه شه خیلی شیک و خوب میشه! 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش