حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: Mortal Kombat X – پیش به سوی مبارزه

نوشته

7 سال قبل | 20 دیدگاه | مطالب ترنجی

هم‌اکنون مبارزات هیجان‌انگیز و خونین بازی Mortal Kombat X را بر روی موبایل‌هایتان تجربه کنید! با دریافت این بازی مبارزه‌ای فوق‌العاده، قدرت حیرت‌انگیز نسل هشتم را به موبایل و تبلت خود وارد کنید. با جمع آوری یک گروه از برترین مبارزان داخل سری Mortal Kombat و شرکت در بزرگ‌ترین مسابقات و تورنومنت های دنیا، خودتان را به مردم سراسر جهان اثبات کنید!

  • داستان بازی Mortal Kombat X

داستان بازی Mortal Kombat X ، ادامه‌ای بر ریبوت قبلی (بازی Mortal Kombat که در سال ۲۰۱۱ برای کنسول‌های نسل هفتمی منتشر شد.) است. این بار، چندین سال از آخرین تورنومنت های Mortal Kombat گذشته و دو سرزمین Earthrealm و Outworld بالاخره در آرامش قرارگرفته‌اند تا اینکه شخصیت “شینوک” (Shinnok) از اعماق جهنم (NetherRealm) فرا می رسد! حالا این وظیفه شماست تا با متحدان وی مبارزه کرده و جلوی او را بگیرید.

  • ایجاد تیم و کسب امتیاز

در بازی Mortal Kombat X ، تیم مخصوص به خود را ایجاد کنید و آن‌ها را به سمت نبردهای بزرگ سوق دهید. با شرکت در مبارزات مختلف، ضمن کسب تجربیات بیشتر، می‌توانید ترفندها و فنون جدید و قدرتمندی را دریافت کنید.

  • فهرستی عظیم از مبارزان

در عنوان Mortal Kombat X می‌توانید مبارزان و جنگجویان سری Mortal Kombat را جمع‌آوری کنید؛ قهرمانانی همچون “اسکورپین” (Scorpion) ، “جانی کیج” (Johnny Cage) ، “ارمک” (Ermac) ، “ساب زیرو” (Sub-Zero) ، “سونیا” (Sonya) ، “کیتانا” (Kitana) ، “ارمک” (Ermac) و غیره. علاوه بر این، باید جدید ترین افراد اضافه شده به لیست مبارزان “مورتال کامبت” را نیز کشف کنید؛ مثل حشره‌ی “دووراه” (D’Vorah) ، شخصیت آتشین “کسی کیج” (Cassie Cage) ، “کوتال کانِ” خونین (Kotal Khan) و یا شخصیت مرموز “جونگ جین” (Kung Jin) .
X-RAY ـها و Fatality ـهای فک برانداز !

بازی Mortal Kombat X ، فنون X-RAY و Fatality های دیرینه و سنتی خود را به سیستم عامل‌های موبایل می‌آورد؛ آن‌هم با گرافیکی خیره‌کننده! اوج خشونت و خونریزی را در این حرکات ویژه خواهید دید!

  • به چالش کشیدن سایر بازیکنان جهان

در بخش Faction Wars می‌توانید با سایر بازیکنان جهان، به رقابت بپردازید. درواقع بخش Faction Wars یک حالت رقابتی آنلاین است که در آن، بازیکنان با اعضای سایر تیم های جهان درگیر می شوند. با افزایش رتبه و رکوردهای تیم خود، هر هفته جوایز ویژه ای دریافت کنید!

  • احضار متحدان خود به داخل نبرد ها !

بازیکنان مختلف را پیدا کرده و با آن ها متحد شوید. سپس با احضار آن‌ها به داخل نبرد، ضربه محکمی به دشمن خود وارد کنید. پاداش‌ها و جوایز داخل بازی را هم بر روی موبایل و هم بر روی کنسول خود دریافت کنید! با تجربه‌ی بازی Mortal Kombat X در موبایل، جوایز و پاداش‌هایی انحصاری را روی نسخه کنسولی نیز دریافت کنید. این جوایز عبارت‌اند از شخصیت‌هایی بسیار نادر و کمیاب، مثل لباس کلاسیک شخصیت کیتانا (Klassic Kitana) و یا لباس اسکورپین در بازی اینجاستیس (Injustice Scorpion) . علاوه بر این، انجام نسخه کنسولی نیز پاداش‌هایی را در نسخه موبایل ارائه می‌دهد.

بازی Mortal Kombat X هم اکنون در iTunes و پلی استور دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ است. برای دانلود بازی، به سایت پارسی گیم مراجعه بفرمایید و این بازی را با لینک مستقیم و رایگان برای اندروید و ایفون دانلود کنید.

Download For iOS Download For Android

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

یادش بخیر مورتال کامبت سگا…

redeagle

این بازی را باید روی گوشی های اکسپریا انجام داد به خاطر صفحه نمایش بی نظیر و اسپیکر های عالی

HG

الان این پست و این بازی چه ربطی به سونی داشت؟از هر فرصتی برای جنگ و دعوا استفاده می کنند.یعنی نمیشه روی سامسونگ و الجی و ….. این بازی رو با کیفیت بالا اجرا کرد؟

redeagle

می شه ولی اگه روی سونی باشه لذتش خیلی بیشتره

HG

ببخشید بر چه اساسی میگی لذتش بیشتره؟نکنه روی همه ی برند ها تست کردید؟

Blue Tech

دادا اینا رو بیخیال
اینا انگری بردزو رو اکسپریا بازی کنن بهشون فاز فورزا موتور اسپرت میده

redeagle

نه همشون ولی تعدادی گوشی تست کردم که می گم الکی که نمی شه حرفی زد

REZA

بازی خوبیه،من تازگی traffic rider رو نقب کردم اونو دارم بازی میکنم!ّ

یه پیشنهاد واسه پست های ترنج اپ،که چنتا عکس از محیط بازی بزارین،واسه بازی هایی که نصب نکردیم هنوز خوبه.
خسته نباشید :heart:

MASiH

عاشق Come Here و Get Over Here گفتنای Scorpion ـم 😉 :heart:

Ari khan

من از Ermacخوشم میاد 🙂 ولی نمیفهمم چی میگه??

siavash-t

We will end you
😀

Just LG and Samsung

اتفاقا باید این بازی رو روی اس ۷ اج با لبه های خمیده و صفحه نمایش فوق العاده سوپر آمولد بازی کرد تا آدم رو محو خودش کنه ??

redeagle

نه من امتحان کردم روی نسخه ی خمیده جالب نبود همش اون لبه های مسخره مضاحم کار بود و هم رنگ ها رو خیلی غیر طبیعی و بد نمایش می داد هم اسپیکر تکی ضعیفی داشت تازه هنگام انجام بازی لگ هم داشت در کل گوشی مد نظر شما برای بازی چندان جالب نیست و پیشنهاد نمی شه

HG

از نظر کارشناسی شما سپاس گزارم.بفرمائید به ادامه بازی روی صفحه خیره کننده سونی بپردازید.

redeagle

خواهش می کنم دوست عزیر بالاخره شما هم به قدرت صفحه نمایش سونی پی بردید عیب نداره اشتباه کردید بار اول انسان جایزالخطاست :good:

☆dani☆

این رو نصب کرده بودم یه مدت بازی هم میکردم گرافیک بالایی داره متاسفانه ده دقیقه بازی میکردم گوشیم خیلی داغ میکرد ولی در کل بازی خوبی بود ولی من ترجیح میدم با کنسول و پی سی این رو بازی کنم :good:

Note111

نوت ۳ راحت اجراش میکنه بعد از سه سال بدون هیچ لگی بعد طرف میگه رو اس ۷ اج لگ میزنه.خدایا این بچه مدسه ای ها رو از ما نگیر :rose:

redeagle

از اسمتون معلومه کی بچه مدرسه ایی هست مشخصه کاملا :good:

Namdar Moolavi

درود بر دوستان. رو سونی z3 زدم. میخوام با دسته بازی کنم چه دسته بگیرم دسته PS3 میشه؟ :bye:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نوید قادری