حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازار هند میزبان الجی وی ۲۰ در ماه سپتامبر و یا اکتبر خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

سال گذشته الجی آغاز سری جدیدV را با معرفی V10 کلید زد که نسخه پیشرفته جی ۴ محسوب می شد و توانست فروش خوبی را تجربه کند. اکنون پس از یک سال نوبتی هم که باشد نوبت V20 است. سال گذشته نسل قبلی این گوشی وارد بازار پرفروش هند نشد اما الجی اینبار ورود این گوشی را به هند تایید کرده است. با ما در ترنجی همراه باشید.

الجی وی ۲۰ نسخه پیشرفته جی ۵ و دومین پرچمدار الجی در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. چندی پیش گوگل و الجی تایید کردند که وی ۲۰ با اندروید ۷٫۰ روانه بازار خواهد شد. البته احتمال این وجود دارد که نکسوس جدید بیش از وی ۲۰ معرفی شود و اولین گوشی با اندروید ۷٫۰ باشد.

گفته شده است که  الجی وی ۲۰ در ششم سپتامبر معرفی می شود و احتمالا در اواخر سپتامبر و یا در اوایل ماه اکتبر روانه بازار هند شود. الجی وی ۱۰ بصورت رسمی وارد بازار هند نشد اما اینبار الجی عرضه این گوشی را در هند تایید کرده است.

انتظار می رود الجی وی ۲۰ دارای صفحه نمایش دوگانه، بدنه ای فلزی، باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری،صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD و دوربین دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی  باشد. همچنین قلب تپنده این گوشی پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/09/lgs-exec-lg-v20-coming-to-india-in-september-or-october.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید