حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: نگاه نزدیک به آلکاتل Shine، زیبای مقرون‌به‌صرفه

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

هرچند وقت یک‌بار یک گوشی به بازار می‌آید که روی کاغذ ارزش خرید بالایی دارد و در برخورد اولیه با آن هم این موضوع تائید می‌شود. این داستان در مورد بسیاری از محصولات اخیر آلکاتل صدق می‌کند و گوشی Shine Lite هم که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ از نزدیک با آن برخورد داشتیم از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی به‌عنوان یک دستگاه زیر ۲۰۰ دلاری بسیار زیبا به نظر می‌رسد و با لبه‌های خمیده بسیار خوش‌دست بوده و حس یک محصول لوکس را با بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای به کاربر منتقل می‌کند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید

شاید تنها نقطه‌ضعف بدنه‌ی Shine لبه‌های نسبتاً تیز فلزی این محصول است که کمی در کف دست فرو می‌رود؛ البته این مشکل به دلیل ذات فلز هم می‌تواند باشد. آلکاتل Shine Lite، صفحه‌نمایش ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰p دارد که زاویه دید بسیار مناسبی در این رنج قیمت را ارائه می دهد. به‌علاوه یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی خوش کیفیت با فلش دوگانه و دوربین جلویی ۵ مگاپیسلی آن‌هم با فلش LED، در بخش عکاسی مسئولیت را بر عهده‌دارند. سنسور اثرانگشت این گوشی هم روی پنل پشتی جا خوش کرده که دیگر در این محدوده‌ی قیمتی چیز عجیبی نیست.

1

3

4

سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشملو در این گوشی نسبتاً خالص بود که مورد خوبی است و با آپدیت احتمالی به اندروید ۷ نوقا سریع‌تر هم خواهد شد. این محصول در رنگ‌های مشکی براق، نقره‌ای و طلایی موجود خواهد بود؛ آلکاتل Shine Lite در اروپا از همین ماه و باقیمت بسیار مناسب ۱۹۹ یورو به فروش خواهد رسید.

6

5

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Alcatel-Shine-hands-on-beauty-on-a-budget_id84917″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

خیلی طراحیه خوبی داره و مشخصه با کیفیته ، فقط اگه رابط کاربری در خور ظاهر گوشی بود بهتر میشد ، حداقل از اندروید خام استفاده میکرد

1003

این مدل هدفون جی بی ال داره عایا؟؟

1003

کسی نیست جواب مارو بده این مدل گوشی الکاتل هدفون جی بی ال داره یا نداره؟ :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش