حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ در کنار هدفون‌های جدید Beats معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

هفته آینده در ۷ سپتامبر اپل مراسم رونمایی از دو محصول جدید خود یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus را برگزار خواهد کرد. بر اساس اطلاعات سایت فرانسوی iGeneration، اپل در این مراسم علاوه بر این گوشی‌ها از سری جدید هدفون‌های Beats هم که رونمایی خواهد کرد، گزارش‌شده که این اطلاعات به‌وسیله یک ایمیل که سهواً توسط یکی از اعضای گروه روابط عمومی Beats برای آن‌ها ارسال‌شده به‌دست‌آمده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته‌ایم به‌احتمال‌زیاد آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus دیگر جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری سنتی را نخواهند داشت؛ بنابراین تمام هدفون‌ها و هندزفری های مرتبط با این محصولات نیز یا بی‌سیم هستند و از طریق درگاه Lightning گوشی‌های اپل که مخصوص شارژ آن‌ها بود به گوشی وصل خواهند شد. در ماه ژانویه نیز اخباری مبنی بر اینکه هدفون‌های بی‌سیم Beats در ۷ سپتامبر معرفی خواهند شد به گوش می‌رسید.

1

AirPod بی‌سیم هم ممکن است دیگر محصولی باشد که در کنار سری آیفون ۷ رونمایی شود اگرچه برند این AirPod ها Beats نخواهد بود.

اپل در سال ۲۰۱۴ شرکت Beats را خریداری کرد بنابراین Beats به‌عنوان زیرمجموعه‌ی این غول تکنولوژی فعالیت می‌کند و به همین دلیل ۷ سپتامبر محصولات اپل را همراهی خواهند کرد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-7-to-be-announced-alongside-new-Beats-products_id84862″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اگه اشتباه نکنم اپل بیتس رو خریده بود.

یه سوال:میگم این هدفونا یا هندزفری هایی که با usb c به گوشی وصل میشن باتری دارن خودشون؟چون اون هندزفری jbl که اچ تی سی همزمان با ۱۰معرفی کرده بود هم فک کنم شارژی بود.
اگه شارژی باشن که خوبه موقعی که داریم گوشی و شارژ میکنیم اون دستگاهم خودش شارژ داره و میتونه بی سیم هم کار کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش