حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto Z Play Droid را به ۵۰ ساعت عمر باتری ارتقاء داد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

موتورولا که چند روز قبل Moto Z Play Droid را معرفی کرد امروز نیز اعلام کرد با باتری ۳۵۱۰ میلی‌آمپری این گوشی تا ۵۰ ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. این طولانی‌ترین عمر باتری در میان محصولات سری Moto بوده و تنها با ۱۵ دقیقه شارژ سریع این گوشی ۹ ساعت دیگر هم برای شما قابل‌استفاده است.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید.

مشخصات فنی Moto Z Play Droid شامل: صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶، ۳ گیگابایت رم LPDDR3، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و درگاه کارت حافظه‌ی قابل ارتقاء تا ۲ ترابایت می‌باشد.

3

دوربین عقب این محصول ۱۶ مگاپیکسل با f/2.0 و سیستم فوکوس سریع PDAF بوده و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی با لنز عریض ۸۵ درجه است. سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید مارشملو ۶٫۰٫۱ بوده و لوازم جانبی سری Moto Mod نیز برای این محصول در دسترس خواهد بود.

موتورولا همچنین با تبلیغ لنز جانبی Hasselblad True Zoom که به‌صورت ماژولار به این گوشی وصل می‌شود به کاربران امکان بهره‌مندی از ۱۰X زوم اپتیکال را داده است. این لنز Hasselblad True Zoom همچنین یک فلش زنون داشته و از فرمت عکاسی RAW هم پشتیبانی خواهد کرد.

4

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-promotes-the-Moto-Z-Play-Droid-with-up-to-50-hours-of-battery-life_id84858″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Javad

موتورولا واقعا برای بحث ماژولار بودن برای این گوشی کم نذاشته. دست مریزاد 🙂

REZA

عالیه واقعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش