حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اندروید مایکروسافت ورد، اکسل و پاورپوینت، به‌روز شدند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه اندروید نرم‌افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت از مجموعه‌ی آفیس، با اضافه شدن چند ویژگی جدید به‌روزرسانی شده است. بعضی از این ویژگی‌ها، برای هر سه برنامه اما دیگر ویژگی‌ها، تنها برای یک یا دو برنامه از سری آفیس (نسخه اندروید) در دسترس هستند. در حال حاضر کاربران اندرویدی می‌توانند این به‌روزرسانی را برای این سه برنامه دریافت کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

پیش از این کاربران مایکروسافت آفیس اینسایدر نسخه اندروید، به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده بودند که ویژگی‌های جدیدی در آن وجود داشت. همه‌ی سه برنامه‌ی مجموعه‌ی آفیس برای اندروید، ویژگی جدیدی با نام collaboration یا همکاری را دریافت کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند اسناد خود را بسیار سریع‌تر از قبل به اشتراک بگذارند و ببینند که چه کسی مشغول کار بر روی آن است. ورد، اکسل و پاورپوینت در حال حاضر به کاربران این امکان را می‌‌دهد تا بتوانند فایل‌هایی که به‌تازگی کاربران دیگر با آنها به اشتراک گذاشته‌اند را پیدا و باز کنند.

همچنین قابلیت کپی و چسپاندن (Paste) در برنامه‌ی اکسل برای اندروید بهبود یافته و در حال حاضر کاربران می‌توانند محتواها را بین برنامه‌های آفیس جابه‌جا کنند. همچنین برنامه‌ی پاورپوینت، تجربه‌ی بهتری را برای خواندن ارائه‌ها، در گوشی همراه به ارمغان آورده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند برای مرتب‌سازی اسلایدها، آنها را بکشند و سپس رها کنند و همچنین برای ویرایش آن، بر روی آن دو بار بزنند. این ویژگی‌ها برای زمانی است که قصد دارید، چند دقیقه قبل از ارائه دادن، تغییراتی را در ارائه‌های خود اعمال کنید.

همچنین مایکروسافت گزینه‌ی جست‌وجو را به برنامه‌ی پاورپوینت اضافه کرده است؛ با استفاده از این قابلیت، می‌توانید متن موردنظر خود را جست‌وجو کنید. علاوه بر این ویژگی‌های جدید، در این به‌روزرسانی‌ها، اشکالات موجود در ورد، اکسل و پاورپوینت نیز رفع شده‌اند. به‌روزرسانی‌های جدید برای برنامه‌های آفیس ورد، اکسل و پاورپوینت مایکروسافت، هم‌اکنون در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است و کاربران اندرویدی که این برنامه‌ها را پیش از این بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اند، می‌توانند برنامه‌های خود را به‌روزرسانی کنند.

نظر شما درباره‌ی ویژگی‌های جدید مایکروسافت در این سه برنامه آفیس (سیستم‌عامل اندروید) چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Word-Excel-and-PowerPoint-for-Android-updated-with-a-few-new-features_id84841″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی