حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: XPERIA Ear دستیار شخصی شما!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به ۷ ماه قبل بر می‌گردیم. سونی در آن زمان Xperia Ear را معرفی کرد اما هیچگونه اطلاعات خاصی از قبیل قیمت و حتی چگونگی کارکرد آن را به صورت رسمی منتشر نکرد. حال با شروع کنفرانس سونی در ifa 2016 اطلاعات ارزشمندی از Xperia Ear در دست داریم.

با ترنجی در ادامه مطلب و آشنایی با این دستیار شخصی همراه باشید.

طبق گفته‌های سونی اکسپریا Ear دستیاری شخصی است که در گوش قرار می‌گیرد و برنامه مربوطه در تلفن‌های هوشمند مسئولیت همگام‌سازی آن را دارند. اطلاعاتی مانند تغییر وضعیت آب و هوا، قرارهای کاری و هر داده مهم دیگری توسط این دستیار شخصی مستقیماً به گوش کاربر می‌رسد. احتمالا نمی‌توان صدا دستیار شخصی را انتخاب کرد و باید به صدای جنس مونث رضایت داد. بنا بر ادعاهای سونی این دستگاه در یک پوشش فندک‌مانند عرضه خواهد شد و تعامل با آن بسیار لذت بخش است!

تصاویر بیشتر از Xperia Ear را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

Sony-Xperia2-Ear Sony-Xperia3-Ear Sony-Xperia-Earاین دستار شخصی تا دو ماه دیگر به بازارهای جهانی ارسال خواهد شد و متاسفانه هنوز هم هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاه در دسترس نیست.

دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/The-Sony-Xperia-Ear-is-a-personal-voice-assistant-that-resides-in-your-ear_id84818″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com