حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا آیفون ۲۰۱۷ به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

هفته‌ی آینده در روز چهارشنبه، به‌طور رسمی اپل از مدل‌های جدید آیفون خود در سال ۲۰۱۶ با ویژگی‌های جدید رونمایی خواهد کرد. با این حال، شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره‌ی آیفون سال ۲۰۱۷ نیز هستیم؛ به‌تازگی گزارشی منتشر شده که می‌گوید مدل‌های جدید آیفون در سال ۲۰۱۷ به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهند شد. سال آینده‌ی میلادی، دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون‌های اپل خواهد بود. به‌همین دلیل، گفته می‌شود که اپل به آیفون‌های جدید خود در این سال، تغییرات بزرگی را اضافه خواهد کرد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

یک شرکت با نام Xintec، تولید انبوه تراشه‌های اسکنر عنبیه چشم را در سال آینده آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود که گوشی‌های آیفون سال ۲۰۱۷ به این اسکنر عنبیه چشم مجهز شوند. سامسونگ به‌تازگی فبلت جدید خود با نام گلکسی نوت ۷ را عرضه کرد؛ این دستگاه نیز دارای اسکنر عنبیه چشم است که می‌تواند به‌سرعت دستگاه را از حالت قفل باز کند.

علاوه بر اسکنر عنبیه چشم، ممکن است که آیفون‌های سال ۲۰۱۷ به یک صفحه‌نمایش AMOLED لبه به لبه با پوشش تمام شیشه‌ای مجهز شوند. با حذف دکمه‌ی خانه، Touch ID در داخل صفحه‌نمایش دستگاه قرار خواهد داشت. بهتر است که تا کنفرانس اپل در ۱۷ شهریور صبر کنیم و ببینیم که آیفون‌های سال ۲۰۱۶ اپل به چه ویژگی‌های جدیدی مجهز خواهند شد. دو روز بعد از کنفرانس اپل، پیش‌سفارش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که این دو دستگاه در ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) عرضه شوند.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/2017-Apple-iPhone-to-be-equipped-with-an-iris-scanner_id84809″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی