حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی J2 DTV، اولین گوشی‌هوشمند سامسونگ است که به گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون مجهز شده است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، شرکت سامسونگ یکی از بهترین تولیدکننده‌ها در صنعت گوشی است. این شرکت تاکنون محصولات مختلفی را عرضه کرده که می‌توان به فبلت‌‌ها، سخت‌افزار واقعیت مجازی عالی، صفحه‌نمایش‌های مختلف با لبه‌های منحنی و گوشی‌های هوشمند با اتصال ۴G اشاره کرد. همچنین این شرکت تاکنون از گوشی‌های تاشوی لمسی اندرویدی نیز رونمایی کرده است. به گفته‌ی سامسونگ، این شرکت قصد دارد تا از گوشی جدید تاشو با اندروید ۶.۰ مارشمالو نیز رونمایی کند. امروز این غول کره‌ای از نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی J2 سال ۲۰۱۶ که به یک گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون مجهز شده، رونمایی کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این گوشی که با نام گلکسی J2 DTV نیز شناخته می‌شود، تنها برای کشور فیلیپین است و گفته می‌شود که اولین گوشی سامسونگ با گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون است. این گوشی به اگزینوس ۳۴۵۷ چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. همچنین دوربین عقب آن، ۵ مگاپیکسلی است.

این گوشی که دارای گیرنده دیجیتال تلویزیون است، صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۵۴۰×۹۶۰ پیکسل دارد که به‌نظر نمی‌رسد برای نمایش هر ویدیویی در آن مناسب باشد. علاوه بر این، باتری این گوشی ۲۰۰۰ میلی‌آمپری است و می‌توان انتظار عمر باتری مناسب را از آن داشت. با این حال، این گوشی برای مکان‌هایی مناسب است که خبری از تلویزیون در آنجا نیست.

عرضه‌ی این گوشی با گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون در کشور فیلیپین نیز بی دلیل نیست. به گفته‌ی وب‌سایت فوربس، خدمات اینترنتی در فیلیپین، بدترین وضعیت را در قاره‌ی آسیا دارد و وضعیت چندان خوبی ندارد و به‌همین دلیل، سامسونگ تصمیم گرفته است تا این گوشی را در این کشور عرضه کند. گلکسی J2 DTV در حال حاضر با قیمت ۱۵۰ دلاری در فیلیپین در دسترس است.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-Galaxy-J2-DTV-is-Samsungs-first-smartphone-with-a-digital-TV-tuner_id84806″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MEGA08

یادش بخیر star tv داشتم. ولی خوب نمیگرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی