حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم ویندوز ۱۰ در بازار جهانی در ماه آگوست به حدود ۲۳ درصد رسید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

با توجه به آخرین داده‌های منتشر شده از Net Applications، جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ در ماه آگوست بر روی ۲۲.۹۹ درصد از همه‌‌ی کامپیوترهای جهان نصب شده است؛ این یک افزایش نسبت به ماه گذشته، با ۲۱.۱۳ درصد در ماه جولای، ۱۹.۱۴ درصد در ماه ژوئن و ۱۸.۴۳ درصد در ماه می برای این سیستم‌عامل محسوب می‌شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در ماه جولای، امکان به‌روزرسانی رایگان به جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت با نام ویندوز ۱۰ از سیستم‌عامل ویندوز ۷ و ۸.۱ برای کاربران به اتمام رسید. هنوز هم امکان به‌روزرسانی برای بعضی از کاربران وجود دارد و می‌توانند دستگاه خود را به‌صورت رایگان به‌روزرسانی کنند. با این حال، سهم ویندوز ۱۰ در بازار جهانی، حتی با اتمام امکان به‌روزرسانی رایگان افزایش خوبی داشته است.

جدیدترین نتایج منتشر شده از سوی Net Applications، نشان می‌دهند که ویندوز ۷ هنوز هم با سهم ۴۷.۲۵ درصدی در صدر قرار دارد؛ این یک رشد کم نسبت به ماه جولای با ۴۷.۰۱ درصد محسوب می‌شود. بعد از ویندوز ۷، سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در رتبه‌ی دوم قرار دارد و بعد از آن نیز ویندوز ایکس‌پی که دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شود، با ۹.۳۶ درصد در ماه آگوست در رتبه‌ی سوم است؛ این سهم در ماه جولای، ۱۰.۳۴ درصد بود.

سیستم‌عامل قبلی مایکروسافت، ویندوز ۸.۱ نیز با سهم ۷.۹۲ درصدی در ماه آگوست، در رتبه‌ی چهارم جای خوش کرده است که یک افزایش نسبت به ماه جولای با ۷.۸۰ درصد محسوب می‌شود. رتبه‌ی آخر در بین سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت، مربوط به ویندوز ۸ (این سیستم‌عامل نیز توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شود) است؛ سهم آن در بازار جهانی از ۲.۰۹ درصد در ماه جولای به ۱.۸۲ درصد در ماه آگوست رسیده است.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/windows-10s-pc-worldwide-market-share-rose-nearly-23-august” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Windows Central[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی