حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دقایقی پیش از رونمایی رسمی، تصاویر هوآوی Nova لو رفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

امروز اولین روز از ماه سپتامبر است و اگر به یاد داشته باشید کنفرانس هوآوی امروز در برلین برگزار می شود. طبق خبر های قبلی، هوآوی قصد دارد از گوشی های جدید nova و nova plus رونمایی کند. اکنون تصاویر گوشی جدید هوآوی بیش از کنفرانس امروز لو رفته است. با ما در ترنجی همراه باشید.

با اینکه تصاویر این گوشی لو رفته است اما نمی توان در مورد طراحی این گوشی نظری قطعی داد. رابط کاربری این گوشی طبق معمول EMUI، رابط کاربری اختصاصی هوآوی است. همچنین این گوشی شباهت زیادی به نکسوس ۶p دارد.

huawei

گفته می شود گوشی جدید هوآوی با پردازنده اختصاصی هشت هسته ای Kirin 960 ، چهار گیگ رم، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلش دوگانه،دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد.

کارشناسان بر این عقیده هستند که هوآوی با عرضه این گوشی قسمت بانوان بازار را  مورد هدف قرار داده است. انتظار می رود هر دو گوشی با قیمتی بیشتر از ۳۰۰ دلار روانه بازار شوند.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/31/huawei-nova-phone-renders-leaked/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید