حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: ال‌جی از ۳ مانیتور گیمینگ با پنل ULTRA Wide پرده‌ برداشت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

الجی ساعاتی پیش چندین مانیتور بالارده را با تمرکز بر روی گیمینگ و کارهای گرافیکی معرفی کرد؛ هر ۳ مانیتور معرفی شده از پنل Ultra Wide بهره می‌برند و iPS هستند. همچنین ال‌جی دو مدل خمیده نیز عرضه کرده‌است. در ادامه با ترنجی برای آشنایی بیشتر با این مانیتورها همراه باشید.

مانیتور منحنی LG 38UC99 از پنلی IPS و با نسبت تصویر ۲۱:۹ استفاده می‌کند. رزولوشن آن برابر با ۳۸۴۰X1600 است و توانایی نمایش ۹۹% گستره رنگی sRGB را داراست. طبق ادعای ال‌جی این اولین مانیتور منحنی در جهان است که مجهز به یک درگاه USB Type C است؛ با استفاده از این درگاه می‌توان دستگاه‌های سازگار را به‌طور سریع شارژ کرد. در آخر می‌توان به این نکته بسنده کرد که ۳۸UC99 دارای دو اسپیکر داخلی با قدرت ۱۰ وات می‌باشد. این مانیتور ۳۸ اینچی از ماه بعد و با قیمت ۱۴۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

file-763abe87ed19387992از پرچمدار مانیتورهای ال‌جی که بگذریم به ۳۴UC79G می‌رسیم. یک مانیتور منحنی با پنل IPS و تمرکز بر روی مصارف گیمینگ! نرخ بازسازی پنل این مانیتور ۱۴۴ هرتز می‌باشد و مجهز به فناوری AMD FreeSync است. ال‌جی این مانیتور را “اولین مانیتور گیمینگ منحنی ۱۴۴ هرتز با نسبت تصویر ۲۱:۹” می‌نامد. ال‌جی از چندین فناوری انحصاری نیز مانند تثبیت‌کننده رنگ مشکی و بهبوددهنده کنتراست در کنار فناوری مربوط به کاهش تاخیر پنل در این مدل استفاده کرده‌است. این مانیتور هم از ماه بعد با قیمت ۶۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

file-1f0986fd7eefc02708و در نهایت آخرین مانیتور معرفی شده توسط ال‌جی ۳۴UM79G است که از یک صفحه نمایش تخت ۳۴ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و پنل IPS بهره می‌برد. پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync و قابلیت‌های Google Cast از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌باشند. ۳۴UM79G در دو ماه بعد و با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما چیست؟ کدامیک از مانیتورهای معرفی شده توانست نظر شما را جلب کند؟

[button url=”http://www.guru3d.com/news-story/lg-releases-three-new-ultrawide-monitors.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Guru3D[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OMID

سلام
اول متن اصلاح کنید به جای اینکه بنویسید الجی
نوشتین ایسوس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com