حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی One A9s رونمایی شد؛ صفحه‌نمایش ۷۲۰p و چیپست Helio P10

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

همانطوری که شایعات قبلی به ما گفته بود، انتظار داشتیم اچ تی سی در مراسم‌های IFA از دستگاه دیگری رونمایی کند. در اصل نمونه‌ای ساده‌تر از دستگاه سال گذشته‌اش یعنی One A9 را شاهد باشیم. نام دستگاه معرفی شده One A9s که تفاوت‌هایی از نظر ظاهر و سخت‌افزار با نسل قبلی دارد. برای مثال دوربین اصلی دستگاه در پشت، وسط قرار ندارد و لوگو اچ تی سی در جلوی دستگاه بالای دکمه هوم حذف شده است. هدف اصلی این دستگاه، قیمت پایین تر برای بازار  میان‌رده خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

یکی دیگر از تفاوت‌های اصلی این دستگاه با مدل سال قبل، کاهش رزولوشن صفحه‌نمایش از  Full HD AMOLED به  Super LCD 720p است. One A9s قدرت خودش را از MediaTek Helio P10 تامین می‌کند که کاملا گویای رنج میان رده دستگاه خواهد بود. این چیپست تشکیل شده از هشت هسته Cortex A53 با فرکانس ۲٫۰GHz در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T860 MP2 که تقریبا تفاوت زیادی با Snapdragon 617 خواهد داشت.

One A9s دارای دو گیگابایت رم و ۱۶GB حافظه داخلی است البته اگر شما مدل ۳۲GB آن را در بازار خودتان پیدا کنید،  دستگاه دارای ۳GB رم خواهد بود. دوربین ۱۳MP با دریچه دیافراگم  f/2.2 می‌تواند ویدیو ۱۰۸۰p را رکورد کند و تنظیمات دستی خوبی را به شما بدهد. NFC, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, Bluetooth 4.2, LTE دیگر امکانات ارتباطی دستگاه به شمار می‌روند. با توجه به این که این دستگاه میان‌رده خواهد بود، خبری از اسپیکر‌های BoomSound نیست.

htc-one-a9s-1 htc-one-a9s-6

  htc-one-a9s-8 htc-one-a9s-7

htc-one-a9s-9 htc-one-a9s-10 htc-one-a9s-11

هنوز صحبتی از قیمت آن نشده است اما به احتمال زیاد ارزان تر از ۵۰۰ دلار به نسبت سال گذشته خواهد بود. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/htc-unveils-one-a9s-5-inch-720p-display-helio-p10-soc” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

🙁

Google nexus

خوشگلع با مشخصاتش کاری ندارم

REZA

A9 که واقعا عالی بود.
فقط نگفتن که دکمه هاش مث a9 هست یا ۱۰؟

Amir.M98

با توجه به عکسا انگار مثل ۱۰ هستش

Mohammad H

A9 که خیلی زیبا بود، این هم باید شبیه همون باشه و جالبه با حذف نام HTC از جلوی گوشی و تغییر مکان دوربین پشتی شبیه تر هم شده به آیفون (یا آیفون شبیه تره) ، ولی به نظرم CPU و صفحه نمایشش چنگی به دل نمیزنه.

Yilmaz

گوشی مناسبیه واسه بانوان شیک و نسبتا ارزون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....