حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی، تیزر جدیدی را برای رونمایی از یک تلفن هوشمند در ۲۰ سپتامبر منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر یادتان باشد، حدود چند هفته‌ پیش، شایعه‌ای پیرامون رونمایی از یک تلفن هوشمند جدید فلزی توسط اچ‌تی‌سی در فضای وب منتشر شد. حال این شرکت رسما تیزری با شعار Be Edgier را در یوتیوب منتشر کرده که به وضوح به یک تلفن هوشمند جدید و زیبا اشاره می‌کند. برای جزئیات بیشتر، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، این یک تلفن هوشمند تمام فلزی با کناره‌های منحنی‌ شکل می‌باشد. همچنین یک لنز بزرگ دوربین در قسمت بالا و چپ دستگاه قرار دارد که ما را به سرعت به یاد سری دیزایر اچ‌تی‌سی می‌اندازد. اچ‌تی‌سی اطلاعات دیگری را درباره این تلفن هوشمند در اختیار ما قرار نداده است اما شاید این دستگاه، جایگزینی برای تلفن هوشمند وان A9 باشد؛ چراکه این تلفن هوشمند در ماه اکتبر سال گذشته روانه بازار شد و با وجود مزایای زیاد، به دلیل برخی مشکلات نتوانست نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند. این محصول اگرچه از طراحی زیبا و باریک، صفحه نمایشی با کیفیت و البته جدیدترین نسخه اندروید در زمان خود بهره می‌برد، اما باتری ضعیف و شاید طراحی نسبتا آشنا با آیفون برای برخی ناخوشایند بوده باشد. هرچند که شخصا فکر می‌کنم که مشکل عمده‌ این تلفن هوشمند حداقل برای من، طول عمر باتری آن بود و درکل این یک محصول دوست داشتنی به شمار می‌رفت. در هر صورت باید صبر کنیم تا ببینیم که اچ‌تی‌سی چه برنامه‌ای برای این تلفن هوشمند دارد. در ادامه نگاهی به این ویدئوی منتشر شده خواهیم داشت.

[aparat]http://www.aparat.com/v/vEfJs[/aparat]

نظر شما چیست؟ شما درباره این تلفن هوشمند اچ‌تی‌سی چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/new-htc-beedgier-video-teases-september-20-phone-unveiling.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]AndroidHeadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
گلکسی

چراکه این تلفن هوشمند در ماه اکتبر سال گذشته روانه بازار شد و با وجود مزایای زیاد، به دلیل برخی مشکلات نتوانست نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند.

والله ما تا جایی که یادمون میاد خود سایت های فناوری از جله خود سایت شما اعلام کردن که اچ تی سی از میزان فروش آ۹ کاملا رضایت داره و از نظر فروش موفق عمل کرده . طوری که باعث تعجب هم شده بود . همه انتظار داشتن به دلیل شباهت زیاد به آفون شکست بخوره ولی برعکس شد.

حالا چرا این طوری میشه که این طور می نویسن سایت ها ( منظورم منبع خبر هست) الان خدا می دونه؟ :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs