حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از گلکسی تب A 2016 به همراه قلم S Pen منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

حدود چهار ماه پیش بود که سامسونگ از تبلت گلکسی تب A 2016 را به طور رسمی کرد. این محصول در حقیقت یک تبلت ۱۰٫۱ اینچی است که در دو نسخه وا‌ی‌فای و سلولار روانه بازار شد. اگر یادتان باشد، هفته پیش اخباری مبنی بر عرضه این محصول به همراه قلم S Pen منتشر شد. حال برای اولین بار، شاهد منتشر شدن تصاویر این محصول هستیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانطور که گفتیم، سامسونگ تصمیم دارد که مدل فعلی موجود در بازار را با قلم S Pen روانه بازار کند. حال چند تصویر تنها ساعاتی قبل از شروع مراسم سامسونگ در IFA 2016 در فضای وب منتشر شده است که جزئیات تازه‌ای را در اختیارمان قرار می‌دهد. مشخصات این محصول با مدل موجود در بازار حداقل بر روی کاغذ هیچ تفاوتی ندارد؛ چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز و دو گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دو مگاپیکسلی در جلو و باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری، از مشخصات گلکسی تب A 2016 سامسونگ به همراه قلم S Pen است.

همانطور که از تصویر مشخص است، قلم به کار رفته در گلکسی تب A 2016 مشابه همان قلم به کار رفته در تلفن هوشمند گلکسی نوت ۷ است که با ویژگی‌هایی مانند Air Command، ترجمه کلمات با قرار دادن قلم در بالای متن و نوشتن بر روی صفحه نمایش خاموش همراه شده است. احتمال رونمایی از این تبلت در مراسم امشب سامسونگ وجود دارد اما باید صبر کرد تا اطلاعات رسمی از سوی سامسونگ منتشر شود.

 

نظر شما چیست؟ شما درباره گلکسی تب A 2016 چه فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

تبلتی عالی برای نوشتن خواهد بود ، نسل جدید تبلت های نوت این بار با نام تجاری Tab A B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs