حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ویژگی‌های جدید گیر اس ۳ کلاسیک و گیر اس ۳ فرانتیر آشنا شوید

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

در کنفرانسی که سامسونگ ساعتی پیش در رویداد IFA 2016 در شهر برلین آلمان برگزار کرد، این شرکت از نسل جدید ساعت‌هوشمند خود یعنی گیر اس ۳ در دو مدل با نام گیر اس ۳ کلاسیک (Gear S3 Classic) و گیر اس ۳ فرانتیر (Gear S3 Frontier) رونمایی کرد. این ساعت‌هوشمند، با ویژگی‌های جدیدی نسبت به نسل‌های قبلی همراه است. فکر می‌کنید که ویژگی‌های جدید آن چیست؟ در ادامه همراه ترنجی باشید تا با ویژگی‌های جدید گیر اس ۳ کلاسیک و گیر اس ۳ فرانتیر آشنا شویم.

۱. طراحی بهبود یافته

هر دو ساعت‌هوشمند گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر، نتیجه‌ی همکاری سامسونگ با طراحان مشهور Yvan Arpa و Arik Levyu برای طراحی‌های دستگاه و واچ‌فیس آن است. به لطف همکاری با طراحان بزرگ، نسل جدید ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ را می‌توان بهتزین ساعت‌های عرضه شده این شرکت تاکنون دانست که دارای طراحی عالی نیز هستند. کاربران می‌توانند با توجه به سلیفه‌ی خود، از بین گیر اس ۳ کلاسیک و گیر اس ۳ فرانتیر انتخاب کنند.

Improved-design


۲. پوشش گوریلا گلس جدید

هر دو ساعت‌هوشمند جدید سامسونگ به نوع خاصی از شیشه‌ی ضدخش ساخته شده توسط شرکت کورنینگ با نام +Gorilla Glass SR مجهز شده‌اند. این پوشش، در برابر خش‌های احتمالی مقاوم است و همچنین کیفیت خوبی را نیز ارائه می‌دهد. با وجود این پوشش، احتمال اینکه در هنگام افتادن ساعت از دست شما، بر روی صفحه‌ی ساعت خش بیفتد، پایین خواهد آمد.

New-Gorilla-Glass-cover


۳. عمر باتری بهتر

سامسونگ در ساعت‌هوشمند جدید خود، گیر اس ۳ از یک باتری ۳۸۰ میلی‌آمپری استفاده کرده که نسبت به نسل قبل افزایش یافته است. وجود حالت صرفه‌جویی در نیرو، می‌تواند گیر اس ۳ را با خاموش کردن همه‌ی ویژگی‌های اتصال، به یک ساعت سنتی تبدیل کند. زمانی که درصد باتری دستگاه به ۵ درصد برسد، حالت صرفه‌جویی در نیرو به‌صورت خودکار فعال می‌شود.

Longer-battery-life


۴. سیستم پرداخت جدید

با اینکه هنوز جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده است، می‌دانیم که گیر اس ۳ به اتصال‌ NFC و MST برای استفاده از پرداخت‌های موبایلی مجهز شده است. به‌جای استفاده از سرویس پرداخت سامسونگ پی، این شرکت احتمالا قصد داشته باشد تا سیستم پرداخت‌های قراردادی را برای گیر اس ۳ عرضه کند. جزئیات بیشتر به‌زودی منتشر خواهند شد.

New-payment-system


۵. صفحه‌نمایش همیشه روشن جدید

سامسونگ حالت صفحه‌نمایش همیشه روشن جدیدی را برای ساعت‌هوشمند جدید خود معرفی کرده که می‌تواند واچ‌فیس تمام رنگ را به‌جای نسخه‌ی ساده سیاه و سفید نشان دهد. وجود صفحه‌نمایش امولد در گیر اس ۳، می‌تواند در نیرو نیز صرفه‌جویی کند.

New-Always-On-display


نظر شما درباره‌ی گیر اس ۳ سامسونگ چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Gear-S3-and-Gear-S3-Frontier—all-the-new-features_id84787″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arian Azadmard

به ریسکش نمی ارزه
اگه این یکی منفجر بشه طرف دستشو از دست میده :yes:

milad beyk

باز بعد دو هفته سامسونگ مثل نوت ٧ تولیدشو متوقف میکنه تا مشکل انفجارو حل کنه 🙂
نمیدونم چرا همیشه بعد از رو نمایی تازه مشکلاتشون رو میشه
کاش نرم افزاری بود مثل همیشه :wacko:
همش سخت افزاریه :negative:

kayhan karami

همین ک این دوستان در تخریب سامسونگ خوشحال میشن ما هم خشنودیم …????

Rasool Azizi

عجب گیری دادید به ساعتای سامسونگ
خخخ
گوشی معرفی میکرد که چشمونو درمیاوردین

Elliot

چرا یه مقدار باتری توی بند ساعت نمیذارن؟ به زور ۲۰۰mAh میشد جا داد . سال های آینده شاید بذارن
سامسونگ که باتری خمیده میتونه تولید کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی