حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: ایسوس از ZenScreen MB16AC برایمان می‌گوید؛ نمایشگری قابل حمل

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

ایسوس امروز در برلین – آلمان در رویداد ایفا ۲۰۱۶ حسابی خوش درخشید و در این مراسم توانست توانایی‌ها و تکنولوژی‌های جدید خود را حسابی به رخ رقبا کشید. این شرکت چینی از مانیتوری قابل حمل ساعاتی پیش رونمایی کرد که کاربردهای مختلفی دارد.

با ترنجی همراه باشید…

این مانیتور عظیم الجثه‌ی ۱۵٫۶ اینچی دارای کاربرد‌های مختلفی است. با توجه به قابل حمل بودن آن می‌توان برای مصارف مختلفی از آن بهره برد. برای مثال می‌توانید آن را به یک کامپیوتر و یا یک لپ‌تاپ وصل کنید و با فعال کردن تنظیمات مخصوص در ویندوز ۱۰ و یا ۸٫۱ دو دستکاپ داشته باشید و از یک دستگاه به عنوان دو گجت استفاده کنید.

این مانتیور دارای پورت USB Type C که در حال تبدیل شدن به یک استاندارد همه‌گیر است نیز می‌باشد و در آن پورت USB معمولی نیز تعبیه شده است. حاشیه‌های این دستگاه بسیار کم است و از این نظر در نوع خود بی نظیر می‌باشد. این دستگاه از حاشیه‌ ی بسیار کمی در ناحیه‌ی نمایشگر برخوردار است و این نکته‌ی بسیار مثبتی است.

قیمت این مانتیور قابل حمل از ۲۶۹ دلار آغاز می‌شود (۳۰۰ دلار آمریکا) و بزودی در آسیا ٬ اروپا و آمریکا قابل دسترس خواهد بود.  ضخامت این مانتیور ۸ میلی‌متر است که برای یک نمایشگر بسیار خارق العاده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.theverge.com/platform/amp/circuitbreaker/2016/8/31/12725440/asus-zenscreen-ifa-2016-features-specs” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]TheVerge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MEGA08

:wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com