حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: قیمت و زمان عرضه‌ی سامسونگ گیر اس ۳ مشخص شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

لحظاتی پیش سامسونگ از ساعت‌هوشمند جدید خود با نام گیر اس ۳ رونمایی کرد. این ساعت، سومین نسل از سری گیر اس سامسونگ است. این ساعت، دارای طراحی بسیار عالی است و به ویژگی‌های خوبی مجهز شده است. بعد از معرفی این ساعت‌هوشمند، قیمت و زمان عرضه‌ی سامسونگ گیر اس ۳ مشخص شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

درواقع، سامسونگ با طراح ساعت Yvan Arpa برای طراحی گیر اس ۳ و هنرمند Arik Levy برای طراحی‌های واچ-فیس همکاری کرده است. همانند گیر اس ۲، نسل جدید ساعت‌هوشمند سامسونگ نیز دارای دو مدل مختلف است: گیر اس ۳ فرانتیر و گیر اس ۳ کلاسیک. گلکسی اس ۳ فرانتیر با یک جفت بند سیلیکون عرضه خواهد شد؛ یکی از این بندها بزرگ و دیگری کوچک است. گیر اس ۳ کلاسیک نیز دارای یک بند چرمی خواهد بود.

فروش سامسونگ گیر اس ۳ در ماه اکتبر شروع خواهد شد. گیر اس ۳ کلاسیک نیز تنها در مدل عادی با اتصال بلوتوث با قیمت ۲۹۹ دلاری در دسترس خواهد بود. گیر اس ۳ فرانتیر که دارای اتصال LTE است، به‌زودی عرضه خواهد شد و قیمت آن، احتمالا مقداری بیشتر خواهد بود.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Gear-S3-price-and-release-date_id84783″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ЖǷΣRÏA

گروووووونه :negative: البته وقتی بیاد ایران خیلی گرون در میاد ….وگرنه برا اونور ابیا ۳۰۰دلار چیزی نیس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی