حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل بخش فناوری‌های نوکیا، این شرکت را برای رسیدن به فرصت‌های بهتر ترک کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

ساعاتی پیش، نوکیا به صورت رسمی اعلام کرد که مدیرعامل بخش فناوری‌های نوکیا و البته بخش ثبت پتنت این شرکت یعنی آقای Ramzi Haidamus در روز اول سپتامبر سال جاری از این شرکت جدا خواهد شد. هرچند که آقای Ramzi Haidamus تا آخر ماه سپتامبر برای جابجایی از این شرکت به جایی دیگر همچنان در نوکیا حضور دارد. وی دلیل ترک نوکیا را رسیدن به فرصت‌های بهتر توصیف کرد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

Ramzi Haidamus می‌گوید که وی پس از انجام فعالیت‌های فراوان در نوکیا، این فرصت را یافته که نوکیا را ترک کند و در راستای یافتن فرصت‌های بهتر به سراغ ساختن شغل و کار خود برود. در نهایت، او اضافه کرد که از تمامی کارهایی که در نوکیا به ثمر رسانده است خوشحال بوده و امیدوار است که این شرکت به زودی به رشد چشمگیری برسد. با جدا شدن Ramzi Haidamus از گروه نوکیا،  بخش هدایت نوکیا به کمک اعضای جدید بازسازی خواهد شد. Rajeev Suri, Timo Ihamuotila, Samih Elhage, Federico Guillén, Basil Alwan, Bhaskar Gorti, Hans-Jürgen Bill, Kathrin Buvac, Ashish Chowdhary, Barry French, Marc Rouanne و Maria Varsellona از افرادی هستند که احتمال زیاد، در این بخش مقامی خواهند داشت. نوکیا در نهایت اعلام کرده است که مدیر بخش بازاریابی این شرکت یعنی آقای Brad Rodrigues به زودی به عنوان مدیریت بخش فناوری‌های نوکیا انتخاب خواهد شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره وضعیت شرکت نوکیا و اقدام Ramzi Haidamus چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-Technologies-boss-leaves-company-to-pursue-new-opportunities_id84729″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs