حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

امشب سامسونگ از نسل سوم ساعت های هوشمند خود پرده برداشت. سامسونگ این بار ساعت هوشمند خود را در دو نسخه کلاسیک و فرانتیر که دارای تغییرات ظاهری نسبت به قبل خود هستند معرفی کرد. با ما در ادامه در ترنجی همراه باشید.

وقتی ساعتی دلربا باشد مردم بدون در نظر گرفتن اینکه ممکن است توسط امکاناتش اغوا شوند آن را به دست می کنند. ساعت جدید سامسونگامسال در دو نسخه کلاسیک و فرایتنر روانه بازار می شوند. گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر مجهز به اسپیکر های داخلی، سنسور های ارتفاع سنج،فشارسنج، سرعت‌سنج و جی‌پی‌اس هستند و همچنین این دو ساعت هوشمند دارای یک موزیک پلیر جداگانه با ۲ گیگ حافظه و ۴ گیگ مموری  هستند.

خب به سراغ مشخصات این ساعت ها برویم. هر دو ساعت مجهز به یک پردازنده ۱ گیگاهرتزی دو هسته ای و باتری با ظرفیت ۳۸۰ میلی آمپر می باشند. باتری این ساعت با یک بار شارژ می تواند تا ۴ روز گیر اس ۳ را روشن نگه دارد.

 

در ادامه شما را دعوت به مشاهده تصاویر رسمی این دو ساعت می کنیم:

Samsung-Gear-S3-models

Samsung-Gear-S3-models (2)

Samsung-Gear-S3-models (19)Samsung-Gear-S3-models (18)Samsung-Gear-S3-models (17)Samsung-Gear-S3-models (15)

Samsung-Gear-S3-models (16)

Samsung-Gear-S3-models (3)Samsung-Gear-S3-models (23)Samsung-Gear-S3-models (24)

Samsung-Gear-S3-models (8)Samsung-Gear-S3-models (9)

 

Samsung-Gear-S3-models (11) Samsung-Gear-S3-models (13)

Samsung-Gear-S3-models (4)Samsung-Gear-S3-models (5)Samsung-Gear-S3-models (6)Samsung-Gear-S3-models (10)Samsung-Gear-S3-models (14)

Samsung-Gear-S3-models (21)

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
☆dani☆

دوستان یه سوال داشتم چند در صد از موبایل های سامسونگ تو ویتنام ساخته میشن؟ درباره مطلب باید بگم ساعت بسیار زیبایی هست عکس ها خوبی بود

Kamix 1353

اسپیکر های داخلی، سنسور های ارتفاع سنج،فشارسنج، سرعت‌سنج و جی‌پی‌اس هستند و همچنین این دو ساعت هوشمند دارای یک موزیک پلیر جداگانه با ۲ گیگ حافظه و ۴ گیگ مموری هستند.
عالی هستند و کامل.این پرداخت الکترونیکی سامسونگ راه بیفته تو ایران خیلی خوب میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید