حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا ساعت هوشمند بعدی اپل، آی‌واچ نام خواهد داشت؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

از همان ابتدای انتشار شایعات پیرامون ساعت هوشمند اپل، بسیاری انتظار داشتند که این ساعت هوشمند مطابق سنت همیشگی نام‌گذاری اپل، آی‌واچ نام بگیرد اما اپل تصمیم گرفت که از سبک نامگذاری جدید خود استفاده کند و این محصول را اپل واچ بنمامد. اما براساس گزارش جدید، احتمال استفاده اپل از نام آی‌واچ در ساعت هوشمند بعدی این شرکت وجود دارد. مانند همیشه در ادامه با ترنجی همراه شوید.

جالب است بدانید که اپل به طور رسمی، نام آی‌واچ را پیش از معرفی اپل واچ در چند کشور مختلف به نام خود ثبت کرده است اما درنهایت تصمیم برآن شد که اپل از این نام برای محصول خود استفاده کند. اگر دقت کرده‌ باشید، اپل استراتژی نام‌گذاری جالبی دارد؛ این شرکت برای محصولات مبتنی بر سیستم عامل macOS از عبارت مک استفاده می‌کند. همچنین برای محصولات “قابل حمل” و عمدتا مبتنی بر iOS سبک نامگذاری بسیار مشهور “i” را بکار برده است. در نهایت اپل برای سرویس‌ها و محصولات مبتنی برآن‌ها و حتی لوازم جانبی از نام خود در کنار آن‌ها استفاده می‌کند؛ Apple Pay، اپل موزیک، اپل پنسل و Apple TV از مثال‌های خوبی هستند و شاید نامگذاری ساعت هوشمند اپل به اپل واچ تا حدی به این موضوع مربوط باشد.

Documents-allegedly-reveal-that-Apple-has-been-awarded-the-iWatch-trademark-in-one-Asian-country

همانطور که می‌دانید، اپل در ۱۷ شهریور در کنار آیفون‌های جدید خود، احتمالا از ساعت هوشمند نسل دوم خود نیز رونمایی خواهد کرد و اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید منتظر محصولی به نام آی‌واچ در این مراسم باشیم. براساس پیش‌بینی‌های تحلیلگر خوش سابقه یعنی KGI، اپل احتمالا از دو مدل جدید اپل واچ رونمایی خواهد کرد که البته هیچ‌ کدام از فناوری‌های ارتباطی برای برقراری تماس برخوردار نیستند و هنوز هم نیازمند اتصال به آیفون می‌باشند. مدل اول و گران قیمت‌تر به GPS و سنسور فشارسنج مجهز خواهد شد درحالی که مدل ارزان‌تر از این دو بی‌بهره خواهد بود؛ اما خوشبختانه، هردوی آن‌ها به بدنه‌های مقاوم‌تر در برابر آب، باتری بزرگتر و پردازنده قدرتمندتر مجهز خواهند شد.

Documents-allegedly-reveal-that-Apple-has-been-awarded-the-iWatch-trademark-in-one-Asian-country (1)

نظر شما چیست؟ آیا ساعت بعدی اپل آی‌واچ نام خواهد داشت؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Next-Apple-Watch-to-be-called-iWatch_id84737″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs