حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از تلفن جدید میزو M3 Max فاش شد؛ پا گنده‌ی ۶ اینچی!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

میزو نیز در تلاش است که خود را به رقبا اثبات کند. رقابت داغ‌تر از قبل شده است و مسلما هیچ شرکتی نمی‌ تواند ادعا کند که من بهترین هستم و بهترین‌ها را می‌سازم. در ترنجی تاکنون به اخبار زیادی در خصوص تلفن‌های چینی پرداخته‌ایم و امروز قصد داریم تا خبری در خصوص تصاویر تلفن جدیدی که توسط کاربران فاش شده است خبری منتشر کنیم. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم

با ترنجی همراه باشید…

میزو نیز می‌خواهد که بیشتر وارد گود شود و خود را به خوبی اثبات کند. این شرکت بزرگ چینی که می‌توان آن را به نوعی معادل چینی سامسونگ در بازار‌های جهانی خواند توانسته است با عرضه‌ی تلفن‌های مقرون به صرفه و قدرتمند توجهات زیادی را به خود جلب کند.

دیگر همانند قدیم مردم عاشق تلفن‌های کوچک و خوش دست نیستند و به دنبال فیلتی هستند که بتواند هم برای آن‌ها نقش تلفن‌هوشمند را به نحو احسنت اجرا کند و هم بازیگر نقش تبلت باشد. تلفن‌های کوچک ۴ اینچی در سال ۲۰۱۶ کمتر از هر زمان دیگری در بازار دیده می‌شود و اگر آیفون SE را نادیده بگیریم تقریبا هیچ اسمارت‌فون پرچمداری با سایز ۴ اینچ دیگر تولید نمی‌شود. شرکت سونی نیز نگاهی مثبتی به تلفن‌های کوچک قدرتمند دارد و اکسپریاهای کامپکت در پاسخ به نیاز قشر خاصی از بازار تولید شده است.

میزو M3 Max دقیقا نقطه‌ی مقابل تلفن‌های کوچک است. برخی از مشخصات احتمالی این موبایل عبارت است از:

  • دوربینی با فلش دوگانه (احتمالا ۱۳ مگاپیکسلی)
  • صفحه نمایش ۶ اینچی Full HD
  • پردازنده‌ی مدیاتک
  • ۴ گیگابایت رم
  • حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت

گوشی‌های میزو در فروشگاه‌های آنلاینی همانند eBuy و علی اکسپرس تاکنون توانسته است فروش بسیار خوبی را تجربه کند و عطش شرکت‌های چینی برای فتح بازار ستودنی است. این تلفن احتمالا همانند تمامی تلفن‌های میزو دارای قیمت کم و رقابتی خواهد بود و احتمالا در تاریخ ۷ سپتامیر این شرکت چینی از این اسمارت فون رونمایی کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/6-inch-Meizu-M3-Max-leaks-in-live-photos_id84623″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com