حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی One A9s در IFA 2016 معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

سال پیش، اچ‌تی‌سی از گوشی‌هوشمند اندرویدی جدید خود با نام One A9 که یک دستگاه میان‌رده با بدنه‌ی فلزی است، رونمایی کرد. این دستگاه، طراحی شبیه به آیفون اپل دارد (البته بسیاری معتقدند که پیش از این اپل از المان‌های طراحی گوشی‌های قدیمی‌تر اچ‌تی‌سی در آیفون خود استفاده کرده است). در حال حاضر وب‌سایت Venture Beat گفته است که اچ‌تی‌سی تقریبا برای معرفی جانشین جدید One A9، با نام One A9s آماده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با توجه به تصویر بالا که منتسب به اچ‌تی‌سی One A9s است، به‌نظر می‌رسد که این گوشی جدید، تفاوت بزرگی با One A9 این شرکت نخواهد داشت. همان‌طور که در تصویر معلوم است، جای دوربین‌های عقب و جلوی دستگاه تغییر یافته است. دوربین جلو (۵ مگاپیکسلی) که برای ثبت تصاویر سلفی استفاده می‌شود، در مدل جدید همانند دوربین عقب (۱۳ مگاپیکسلی) در سمت چپ دستگاه قرار دارد. همان‌طور که می‌دانید، دوربین عقب اچ‌تی‌سی One A9 در موقعیت مرکزی پست دستگاه قرار داشت.

هنوز جزئیات مربوط به ویژگی‌های دیگر اچ‌تی‌سی One A9s منتشر نشده است اما احتمالا این گوشی، به حسگر اثرانگشت در جلوی خود و در زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد. به احتمال زیاد شاهد رونمایی از One A9s در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت که ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) در رویداد IFA 2016 در شهر برلین برگزار می‌شود، خواهیم بود. One A9 در حال حاضر با قیمت ۴۲۹ دلاری عرضه می‌شود و احتمالا One A9s نیز با قیمت مشابه عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Brand-new-HTC-One-A9s-revealed-should-be-announced-at-IFA-2016_id84651″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
peyman2514

الان اگه a9s نباشه مثلا بشه a10 یا هر اسم دیگه دیجی ک…میخواد بگه باز هم این شرکت دروغ گفت و به وعده های خود عمل نکرد :))

mohsenTR

خیلی دوست دارم دوباره اچ تی سی به روزای اوجش برگرده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی